Голова облдержадміністрації Віктор Бондар спільно із головним обласним управлінням будівництва і архітектури веде переговори із компаніями, що виробляють тунелепрохідницькі щити для будівництва метрополітену.
Віктор Бондар поінформував, що нещодавно відбулася зустріч із німецькою компанією, яка представила керівництву області свій попередній альтернативний варіант подальшого будівництва метрополітену в обласному центрі.
Характерним, за словами посадовця, є те, що компанія пропонує виконувати будівництво метро за новою для Дніпропетровська технологією.
«Зокрема, пропонується зайти під землю біля Південного вокзалу у балці, прямо у штучно побудований тунель, при цьому не використовувати шахтні технології, а робити горизонтальну проходку, одночасно з відкачкою води і вивозом породи», — відзначив голова облдержадміністрації.
Передбачається, що реалізація пропозицій німецьких фахівців дозволить здешевити роботи та вирішити проблему будівельних майданчиків «довгобуду», які не перший рік височать у центрі Дніпропетровська.
Як відзначив керівник Дніпропетровської області, зазначене німецьке обладнання може бути використане для прокладання підземного тунелю Червоноповстанської балки в центрі Дніпропетровська, яка покликана розвантажити місто від чисельних «пробок».
Він також додав, що всі ті проекти, які починають сьогодні впроваджувати в обласному центрі, по суті, початок комплексної підготовки транспортної інфраструктури міста до Євро-2012.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
ЗЫ::
Всё это хорошо, только одно непонятно, почему в той же Германии, в Кёльне,например , от достройки метро отказались в пользу наземного электротранспорта. Единственное что делают - для трамвая подземный туннель под центром города!
Хотя причина проста - ДЕНЬГИ и ещё раз ДЕНЬГИ!!! Стоимость метро и наземного ОТ очень сильно отличается - в десятки раз.
А скорость нивелируется подьёмами и спусками на станцию.....
пример - поездка трамваем 14 м-та с вокзала до ДЗМО по времени аналогична поездке на метро + спуск и подьём на станцию. Відповісти | З цитатою