Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 23 травня 2025
15:47

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Метро допомагають будувати німці. Швидше та дешевше

Метро допомагають будувати німці. Швидше та дешевше
Дніпропетровська облдержадміністрація аналізує новітні світові технології підземного будівництва задля оперативної добудови метро. Про це повідомили в прес-службі Дніпропетровської облдержадміністрації.

Голова облдержадміністрації Віктор Бондар спільно із головним обласним управлінням будівництва і архітектури веде переговори із компаніями, що виробляють тунелепрохідницькі щити для будівництва метрополітену.

Віктор Бондар поінформував, що нещодавно відбулася зустріч із німецькою компанією, яка представила керівництву області свій попередній альтернативний варіант подальшого будівництва метрополітену в обласному центрі.

Характерним, за словами посадовця, є те, що компанія пропонує виконувати будівництво метро за новою для Дніпропетровська технологією.

«Зокрема, пропонується зайти під землю біля Південного вокзалу у балці, прямо у штучно побудований тунель, при цьому не використовувати шахтні технології, а робити горизонтальну проходку, одночасно з відкачкою води і вивозом породи», — відзначив голова облдержадміністрації.

Передбачається, що реалізація пропозицій німецьких фахівців дозволить здешевити роботи та вирішити проблему будівельних майданчиків «довгобуду», які не перший рік височать у центрі Дніпропетровська.

Як відзначив керівник Дніпропетровської області, зазначене німецьке обладнання може бути використане для прокладання підземного тунелю Червоноповстанської балки в центрі Дніпропетровська, яка покликана розвантажити місто від чисельних «пробок».

Він також додав, що всі ті проекти, які починають сьогодні впроваджувати в обласному центрі, по суті, початок комплексної підготовки транспортної інфраструктури міста до Євро-2012.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Гражданин  (15.02.08 08:22): А я давно писал про надземный трамвай. Так нет же нада зарыться, чтобы капусты там накосить! )) Відповісти | З цитатою
косой  (14.02.08 18:34): tov_tob, а это ж тот кусочек от ул.Пастера в сторону Горького. Потом поляков отпустили в отпуск, а наших запустили продолжать. А когда увидели, что дороге манечка, поляков снова пригласили. Когда поляки увидели причину - оскорбились. И с тех пор проспект Карла- Марла остался в латках. Відповісти | З цитатою
tov_tob  (14.02.08 18:24): косой, это где именно, если не секрет? Відповісти | З цитатою
косой  (14.02.08 12:38): Вспоминаю как Коля Швец поляков пригласил Карла Маркса делать, так и осталось в память, кусок проспекта высокого качества дороги. Відповісти | З цитатою
спичка  (14.02.08 12:36): А вот как немцы откат делают, у них надо учиться. Боши скорее нагонят турков или югославов на объекты, попомните МОИ слова.... Відповісти | З цитатою
sasha  (13.02.08 21:42): Может дешевле потому, что не знают как воровать? Научат.... Відповісти | З цитатою
tov_tob  (13.02.08 17:49): kot1066, пример с поездкой с ДЗМО до вокзала корректен до тех пор пока актуальны текущие интервалы в метро. С пуском новых станций они резко сократятся. Відповісти | З цитатою
olga  (13.02.08 16:44): Da s toboj , patriot, govorit ne o chem. Mne jal tratit na tebja vremja. Відповісти | З цитатою
olga  (13.02.08 14:43): kot1066, vi sovershenno pravi. Pochemu nelsja pustit v gorode skorostnoj tramvaj. Vsjat tu je naberejnuju, prospekt pravdi. Bistree, chishe, udobnee. Відповісти | З цитатою
kot1066  (13.02.08 14:25): Теперя понятно, почему кредит под всё это берется в германии....:-))))
ЗЫ::
Всё это хорошо, только одно непонятно, почему в той же Германии, в Кёльне,например , от достройки метро отказались в пользу наземного электротранспорта. Единственное что делают - для трамвая подземный туннель под центром города!
Хотя причина проста - ДЕНЬГИ и ещё раз ДЕНЬГИ!!! Стоимость метро и наземного ОТ очень сильно отличается - в десятки раз.
А скорость нивелируется подьёмами и спусками на станцию.....
пример - поездка трамваем 14 м-та с вокзала до ДЗМО по времени аналогична поездке на метро + спуск и подьём на станцию.
Відповісти | З цитатою
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на нові тролейбуси витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті