10 вересня у Дніпропетровську лише 16 з 80 тролейбусів 1-го та 2-го тролейбусних депо вийшли на маршрути, решта на лінії не вийшли — трудові колективи вимагають підвищення заробітної плати та оновлення рухомого складу. Про це заступник міського голови Дніпропетровська Олег Хмельницький заявив на прес-конференції 10 вересня.
За словами Олега Хмельницького, він взяв участь у зустрічі з трудовими колективами, на якій було досягнуто домовленість про те, щоб 10 вересня всі 80 тролейбусів, які обслуговують населення Дніпропетровська, вийшли на лінії.
Олег Хмельницький заявив, що через невихід на маршрути тролейбусів до перевезення пасажирів були залучені маршрутні таксі, черг на зупинках громадського транспорту не спостерігалося.
«Не було зареєстровано жодної скарги у диспетчерській службі», — заявив Олег Хмельницький.
За словами заступника міського голови, технічний стан рухомого складу МКП “Дніпропетровський електротранспорт” є незадовільним через некомпетентність керівництва підприємства. На придбання нового рухомого складу у міському бюджеті передбачено 1,8 млн грн, з Державного — 5,750 млн грн, на капітальний ремонт тролейбусів у бюджетах передбачено 3,185 тис. грн. Проте, ці кошти підприємства ще не отримали, а фінансування буде переглянуто у бік збільшення після підбиття підсумків роботи підприємства за 9 місяців поточного року.
Як зазначив Олег Хмельницький, “Дніпропетровський електротранспорт” не має заборгованості перед своїми працівниками, однак додав, що для того, щоб виплатити заробітну плату за червень, підприємство було змушено взяти кредит у 300 тис. грн.
За словами Олега Хмельницького, фінансові проблеми у підприємства виникають через низький рівень виплати компенсацій за перевезення пільгових категорій пасажирів: з Держаного бюджету заплановано виплатити 16,934 млн грн, виплачено — 12,384 млн грн; у місцевому бюджеті передбачено 15,67 млн грн, виплачено 13,5 млн грн.
Что касается покупки нового транспорта для городских нужд опять таки кроме калечных багданов ничего не планируется (причина думаю стара как мир откатов нет и нет нового транспорта).
Учитывая ситуацию с обнаглевшей правящей верхушкой думаю есть только один выход РАСТРЕЛЯТЬ выбрать новых руководителей дать им возможность показать себя потом думаю опять прийдеться РАСТРЕЛЯТЬ ну а следующие уже думаю начнут заботиться о стране и о народе хотя не исключено что постреливать время от времени прийдется !!! :)))
Других выходов из сложившейся ситуации в городе да и в стране в целом я не вижу..... Відповісти | З цитатою
Думаю можно уверенно заявлять, что через десять лет в большинстве крупных городов Украины троллейбусы и трамваи станут историей.
Пока в житомирском ТТУ 220 троллейбусов, но на линию выходит гораздо меньше. Самому старому - 29 лет Відповісти | З цитатою
2 бахдана явно не сцепишь, а есси сцепишь - не поедешь Відповісти | З цитатою