Які можуть бути альтернативи?
Припустимо, споживач вирішив відмовитись від послуг «тепломережі». А з'ясовується – він зобов'язаний отримувати ці послуги згідно раніше укладеної угоди – практично без права відмовитись від них! Холодні батареї – не аргумент: звертайтесь у ЖЕК, це з їхньої провини «не прочищено систему». Українська й російська мови разом узяті не дають можливості підібрати літературні слова, якими можна назвати таке ставлення до людей!
Зате зворотне ставлення – ненависть громадян до будь-яких представників влади, яка межує з готовністю підтримати будь-кого, хто помститься за роки здирництва й наруги над людською гідністю та здоровим глуздом.
Ну й головне: сьогодні частина населення всерйоз замислюється про встановлення систем автономного опалення. Тут проблеми починаються з того, що як вище сказано – спочатку треба «здихатись» системи централізованого опалення, а вже потім починається найцікавіше: отримання дозволів на встановлення «автономки».
Щоб позбутись старої системи – треба або готувати хабарі, або розривати угоду усім будинком. Аби встановити нову – прийдеться або добряче витрачатись самому, або разом з сусідами купувати більш економну систему колективного опалення будинку. Й вже є негативний досвід такого роду «реформ» - коли мешканці будинку по вул. Вакуленчука 3 спочатку організовано відмовились від централізованого опалення – а потім частина забажала «повернути усе, як було».
Але припустимо – склались ідеальні умови, й усі громадяни дійшли згоди між собою. Який алгоритм подальших дій? Існує 4 етапи переобладнання системи опалення будинку:
1. Складання акту про дотримання санітарно-гігієнічних норм у будинку, згідно яких діюча система опалення визнається неефективною.
2. Розробка теплового проекту будинку – визначення не тільки нової системи опалення, але й засобів затримування тепла у помешканнях. Можливо достатнім виявиться встановлення теплового лічильника з системою регуляції подачі тепла до помешкання – а можливо прийдеться вирішувати питання з утепленням будинку, щоб зробити рентабельним встановлення більш економічної системи опалення.
3. Отримання дозволу на відключення від старої системи й на підключення до нової.
4. Демонтаж старої, монтаж нової системи, налагодження й контроль за подальшою експлуатацією.
Повторимось: це – при ідеальних умовах, коли громадяни організовані, а влада з ними рахується. Навіть про гроші питання не є головним – закупівля водонагрівачів для будинків може здійснюватись у кредит під заставу самих цих нагрівачів. Зараз пішов процес створення ТСББ - й громадяни просто зобов'язані не дати в черговий раз себе надурити, взявши на себе відповідальність за борги ЖЕКів перед "тепломережею". Розмова має починатись з "чистого аркуша", з росторгненням старих угод - бо наступні угоди можуть виявитись ще більш кабальними.
Отже, ключове питання - організованість громадян. З лютого 2011 року діє «Рух за енергозбереження в Придніпров'ї». Запрацювала «гаряча лінія» з енергозбереження (056) 375-50-00. Й у понеділок, 11 квітня 2011 року, відбудеться перший прийом для громадян, присвячений питанням підготовки до нового опалювального сезону та створення ініціативних груп по районам міста.
Прийом громадян триватиме з 17:00 до 19:00 за адресою: вул. Міронова 1-Б (вхід з Європейської площі у арку біля ТЦ «Європа»).
На завершення залишається лише побажати усім нам знайти в собі сили, щоб їх вистачило на необхідні перетворення у нашому житті. Бо вже зрозуміло: ми наближаємось до розв'язки, й сподівання на те, що «усе владнається саме собою» рано чи пізно зміняться твердою готовністю громадян навести порядок не лише в опаленні власних будинків, а й у створенні ефективної системи енергоспоживання в усій країні!
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
Вопрос в другом.Теплосеть-это предприятие-монополист, которое работает, зарабатывает (если нет-то оно не имеет право на существование т.к. оно КП) и устанавливает свой тариф на свою работу.При этом качество работы и услуги неудовлетворительное. А мне как потребителю нельзя отказаться от такой сомнительной услуги. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 3
Пора начинать с себя: привыкать думать, принимать решения и делать. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Я охренел!
При этом,у нас на котельной с 12 марта авария и отопления нет до сих пор.
Нет,вода журчит в батареях и они еле-еле тепленькие...скорее холодные.
Некоторые соседи заплатили полностью. А звоню им в диспетчерскую,а они мне раньше думать надо было.
Раз соседи платят,значит все нормально.
Ну и что делать?
Как жить дальше,если по всем комуслугам похожая ситуация?
Ну отключили бы полностью центральное отопление и пусть каждый рещает проблему сам.
Но не було бы нервотрепки. Ответить | С цитатой
http://economics.unian.net/rus/detail/56079 Ответить | С цитатой