У 2006 році пасажиропотік на всіх видах громадського транспорту у Дніпропетровську має зрости на 4,5%. Такий показник, зокрема, передбачений Програмою соціально-економічного і культурного розвитку міста на 2006 рік, яка була ухвалена на черговій 33-ій сесії Дніпропетровської міськради 25 січня 2005 року,
Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», прогнозується, що в цілому за рік усіма видами транспорту громадського користування в обласному центрі скористається 445,8 млн пасажирів, причому третина цих перевезень припаде на автомобільний транспорт — автобуси і маршрутні таксі.
Що ж до розвитку і модернізації транспортної мережі, як заплановано, за рік рухомий склад електротранспорту поповниться 6-ма тролейбусами, які будуть придбані за рахунок міського та Державного бюджетів. 36 млн грн планується освоїти на будівництві другої черги Дніпропетровського метрополітену, причому переважна більша частина цих коштів (34 млн) має надійти з Державного бюджету.
Пріоритетним завданням у галузі автотранспорту визначено необхідність створення в місті автоматизованої системи управління, обліку та контролю за роботою маршрутних таксі.
В стране, где нет ни нефти ни газа, развивать автотранспорт - полный ДЕБЕЛИЗМ!!
На электрику переходите, запускайте тралики вместо дерьма под названием "богдан" и им подобных...
Хотя откаты резко поубавятся, а тут выбору на носу!! Ответить | С цитатой
представте такая дура затормозит перед тобой. кто им вообще дал право называться "маршрутным такси". скоро они и на мостах будут останавливаться Ответить | С цитатой
100%
Абсолютно с Вами согласна! Ответить | С цитатой
А почему бы не дать возможность построить частный троллейбусный маршрут? (только не "прихватизировать" имеющийся коммунальный, а с нуля!) Ответить | С цитатой