|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі, на базі школи № 134, провели міський форум «Протидія булінгу (цькуванню). Шляхи подолання». На захід запросили заступників директорів з виховної роботи закладів освіти міста.
Роботу організували з теоретичного та практичного модулів. Фахові спікери з-поміж іншого розповіли про алгоритм протидії та профілактики дитячого булінгу в освітньому середовищі, зокрема, для батьків – психологічний супровід цього процесу.
«Насамперед головна мета цього форуму – навчити педагогів виявляти, запобігати та протидіяти булінгу (цькуванню) та його проявам в освітньому середовищі. Ця проблема існує давно, але останнім часом вона стала актуальною. Дуже тішить, що самі діти нею цікавляться і хочуть, щоб цього явища у стінах школи не було. Наприклад, торік у нашому закладі провели місячник «StopБулінг», який запропонували провести самі учні. Загалом жодна школа не застрахована від булінгу чи різних його проявів. Тому дуже важливо на ранній стадії це побачити і запобігти подальшому розвитку таких ситуацій», – сказала директорка школи № 134 Лариса Кульбач.
Під час заходу для освітян виступили учні згаданого закладу, які показали театральну композицію з різними проявами булінгу. Діти самостійно розробили сценарій із ситуаціями, які можуть виникнути серед школярів.
Одна із учасниць виступу – учениця 11-А класу Дар'я Федоренко. Дівчина є учасницею шкільної команди «StopБулінг».
«Торік після вдалого проведення однойменного місячника у нашій школі ми, учнівське самоврядування, вирішили створити таку шкільну команду «StopБулінг». Допомагаємо учням абсолютно різних класів урегульовувати конфліктні ситуації. Також у форматі гри та сценок доносили до них інформацію про булінг і толерантне ставлення одне до одного. Мали неабиякий позитивний відгук від самих же дітей. Тому і надалі продовжуватимемо таку роботу. Як закінчимо школу, плануємо передати свої обов'язки іншим старшокласникам», – сказала Дар'я Федоренко.
Зі свого боку психологиня школи Наталія Троценко зазначила:
«Школа – це великий колектив учнів і, звісно, можуть виникати різні конфліктні ситуації. Тому у щоденній роботі зі школярами працюємо у тому числі й над тим, як конструктивно вирішити той чи інший конфлікт. Радує те, що діти останнім часом не замикаються у собі, не замовчують такі ситуації, а звертаються до мене, класного омбудсмена чи керівника. Словом, це кропітка робота, яка потребує постійної уваги».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
- дети будут пытаться наводить порядок в школе, но у них ничего не получится, поскольку они даже не понимают, что травля не имеет никакого отношения к конфликту между учениками и потому методами решения конфликтов, о чем написано в статье, проблему травли не решить
- дяди и тёти, которые должны заниматься решением, будут пилить бабло на таких вот сборищах, осваивать бюджетные программы по данному направлению и ни за что не отвечать
А в результате проблема как была, так и останется, но при этом ещё кое-кто сможет нажиться на проблеме? Відповісти | З цитатою