Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 18 червня 2024
09:27

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На гарячі лінії звернулося 900 пасажирів Придніпровської залізниці

На гарячі лінії звернулося 900 пасажирів Придніпровської залізниці

У січні-червні 2016 року на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці звернулися 900 пасажирів Придніпровської залізниці. З них до контакт-центру «Якість та Сервіс» зателефонувала 891 особа, на «Стоп корупція» — 9 громадян.

Майже у 28 % випадків (249 звернень) звучали слова подяки за сумлінне виконання своєї роботи працівниками залізниці та доброзичливе ставлення до пасажирів.

А ось незадоволення громадяни виражають щодо стану вагонів (18,7 % — 169 звернень), невиконання службових обов’язків та нетактовної поведінки членів поїзних бригад (8,8 % — 79 звернень), порушення режиму роботи вокзалів (5,8 % — 52 звернення), стану постільної білизни (2,1 % — 19 звернень), відсутності у продажу вільних місць (1 % — 9 звернень). Змін розкладу руху та призначення додаткових поїздів прагнуть 5,4 % громадян (49 звернень).

Під час розгляду 223 звернень (майже 25 %) факти вини працівників вокзалів чи поїзних бригад не були підтверджені.

По всіх зверненнях вжито заходи, а саме: звільнено 4 працівника, 5 переведено на іншу посаду, 77 позбавили премії та 100 працівникам оголошено догани.

Нагадаємо, що в ПАТ «Укразалізниця» діють контакт-центри гарячої лінії «Якість та Сервіс» 0800-50-31-11 та «Стоп корупція» 0800-50-32-22, на які громадяни мають змогу зателефонувати та залишити свої пропозиції, скарги або повідомлення щодо роботи залізничного транспорту.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Бетонный сапог  (28.07.16 10:46): И чему радуетесь - плакать надо. Это 900 которые чудом узнали о телефоне и позвонили.
Был в Росии ьакие вещи типографским способом в билетах и всех остальных проездных документах отпечатаны и на станциях постоянно о них обявляют.
Відповісти | З цитатою
Ирина  (27.07.16 20:07): Ехали в Бердянск в плацкартном вагоне туда/обратно, скажу что нам просто повезло. Погода была не жаркой, и поэтому в вагонах было не душно. По поводу постели: влажная, а значит кое-как постирана. Проводники предлагали за дополнительную плату свободные места в купейном вагоне... Відповісти | З цитатою
Пассажир.  (27.07.16 16:54): Ехал в Бердянск 18.07. Купе. Кондиционер и вентиляция не работает. Проводник говорит, что дополнительно прицепили вагон. а у него такая проблема. Кошмар. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У МОЗ заявили, що українці зловживають сіллю: проблема у хлібові (9)

•  У Дніпрі на Калнишевського мікроавтобус Mercedes на переході збив жінку з собакою (8)

•  Сильна злива та гроза. Як Дніпро впорався з черговим циклоном (8)

•  Прати треба вночі: експерт з Дніпра пояснив, чому графіки відключення важливі і їх неможливо уникнути (7)

•  До Дніпра вже прибула партія з 9 останніх трамваїв із Німеччини (7)

•  Монастирський острів: ідеальний відпочинок у серці Дніпра (7)

•  У Дніпрі на Фабра жінка потрапила під колеса Toyota Land Cruiser (6)

•  У Дніпрі відремонтували аварійні дерев'яні сходи до мосту на Монастирський острів: прохід відкрито (6)

•  Кабмін змінив правила перевірки водіїв на стан сп'яніння (6)

•  Автівку повністю зім'яло: у Дніпрі на Набережній Заводській Lexus вилетів з дороги та врізався в білборд, водія та пасажирку ушпиталили (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років палацу культури «Шинник»

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті