Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 25 травня 2025
13:06

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Куди йдуть гроші від нелегального автобізнеса?

З початку 2007 року на території Дніпропетровщини скасована державна реєстрація 57 автомобілів. Більшість з них мала підроблений номер кузова. Таких же самих, але невиявлених автомобілів лише в Дніпропетровську набереться не одна сотня. Це дуже поширене явище в Україні. На бізнесі, пов’язаному з розбиранням та збиранням автомобілів заробляють мільйони. Відразу застережемо: в бізнесі, пов’язаному з розбиранням одних та збиранням інших автомобілів, розібратись складно. Те, що приносить великі гроші, контролюється дуже поважними персонами. З іншого боку, все виглядає досить просто.

БМВ рік тому попав в аварію. Автомобіль серйозно розбився, та його власник, ще не встигши залікувати травми, продав техпаспорт на БМВ людям, які з’явились в полі його зору відразу після ДТП. За техпаспорт дали більше двох тисяч доларів, але за умови, що з кузова постраждалого БМВ зріжуть номер та іншу інформацію, яка може ідентифікувати це авто.

На авторинках на продаж виставляють багато авто, зібраних з кількох розбитих у ДТП чи нерозмитнених. Іноді навіть вдається зберегти справжній номер кузова. Якщо в ДТП уціліла передня частина автомобіля, де саме розташований номер, то місцеві Кулібіни з легкістю приєднають до нього задню частину іншого авто аналогічної моделі. Велика кількість ДТП лише сприяє цьому бізнесу.

Інформація про те, що на одній з доріг Дніпропетровська сталось ДТП за участю престижних іномарок, дуже швидко доходить до людей, які зацікавлені купити розбитий автомобіль. Вартість техпаспорта та номерів кузова з такого транспортного засобу сягає кількох тисяч доларів. А вартість нерозмитненого автомобіля, на якому розмістять інші номери та підроблять техпаспорт, удвічі нижчий від його легального близнюка. Проте заплативши менше, людина не завжди виграє.

Подібний бізнес в Україні поставлений на широку ногу. У Дніпропетровську це лише одне з місць, де розбирають авто. З одного боку розташовані кузови (більшість без номерів), з іншого — черга з автомобілів, які ще тільки будуть розбирати. Здається, це безперервний процес, зупинити який неможливо. Щорічно на цьому бізнесі заробляють мільйони доларів.
Gorod.dp.ua на Facebook.


ТА УСПОКОЙСЯ  (02.05.07 18:55): Дали бы мне власть, на месяц. В городе, автоугоны можно прекратить за неделю. Об этом знают все офицеры. Но если перестанут воровать, кормушка закроется в этой теме. Эта система нужна всем, и довольным и обиженным. У меня лично, в МРЕО-3, принимают платёжку и сразу же оператор банка оформляет возврат. Вы думаете для чего при МРЭО сделали филиалы банков.Да просто наличку так удобней вынимать. Дам для СБУ информацию.(не сочтите за стукачество) Відповісти | З цитатою
ИЗЯ  (30.04.07 17:28): Надо очень шоб покупали джипы, потому как скоро война. А военным нужны джипы, вот они их и наберут у богатых. Потому даже дороги не ремонтируют ,для того чтобы покупали машины с большими колёсами. Скорей бы бензин подорожал, а то столько машин кругом, думать прям нечем. Відповісти | З цитатою
таможенник  (27.04.07 14:13): Злые вы! А мне тоже кушать хочеться, и жить я привык в роскоши! Что ж мне из-за всяких там Кулибиных теперь лавэ терять? Відповісти | З цитатою
Архи  (27.04.07 13:41): И все таки какая красота что не перевелись люди у которых руки растут от куда надо слава Днепропетровским Кулибиным УРА !!! Відповісти | З цитатою
Лёша  (26.04.07 15:00): В Украине самая дорогая расстаможка в мире,и это факт!от этого выростает только количество дач а не качество дорог!так что респект людям которые думаю как можно сыкономить и не платить лаве за расстаможку:))) Відповісти | З цитатою
Ghost  (26.04.07 11:57): Да че прицепились к битым машинам то...? Это капля в море! А вот расскажите мне, как на учет ставят автомобили, поставляемые в Украину неофициально из Амерки, ОАЭ и тд..., т.е. официально не сертифицированные на Украине и которые ПО ЗАКОНУ НЕ МОГУТ БЫТЬ поставлены на учет!!!! Пуст даже это Лексусы, БМВ и т.д..., которые продают через салоны "серых" дилеров. Вот где угнанные тачки и реальные деньги! Відповісти | З цитатою
Вася  (26.04.07 09:30): Да уроды они там все в верхах! И сами очень часто на таких же авто!! На самом деле полный абсурд!!! Растоможить нормальное 3-5 летнее европейское авто стоит как два авто....!!! Зачем это делать?? А затем чтоб покупали новые авто ведь их в основном продают фирмы народных слуг!!!Суки Відповісти | З цитатою
Курдовер  (25.04.07 23:07): назовите фамилии влиятельных лиц или как всегда бла бла тогда в чём смысл этой заметки Відповісти | З цитатою
спичка  (25.04.07 20:59): Если прямо, то зарабатывает ТАМОЖНЯ, а КУЛИБИНЫМ остаётся на электроды. Відповісти | З цитатою
Пашик  (25.04.07 17:49): А всё из-за грабительской растаможки!!!Или лучше на тавроланосах ездить?
Та такая схема уже работала ещё в 80-х годах.......проснулись!))
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті