Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 22 ноября 2024
07:32

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Урбанисты предлагают по-новому организовать движение возле стадиона «Днепр-Арена»

Урбанисты предлагают по-новому организовать движение возле стадиона «Днепр-Арена»

Урбанисты продолжают разрабатывать новую концепцию движения в районе этого стадиона.

Напомним, что в декабре прошлого, 2021 года на архитектурно-градостроительном совете была представлена новая концепция организации движения по улице Костомаровской в квартале между улицами Короленко и Херсонской.

Приоритет после планировавшихся изменений в движении по этой улице предполагали отдать велосипедистам и пешеходам. Об этом подробно писал Городской сайт.

А теперь в группе Urban Dnipro Community опубликовали предложения по прилегающему к ул. Костомаровской участку – перекрестку улиц Херсонской и Антоновича.

Вот что предлагает администратор группы, известный днепровский урбанист и волонтер Руслан Ширинов:

«З'явилася вільна година, тож вирішив згадати минуле життя. Трохи відволікся та розслабився.

Перехрестя двох вулиць. Повністю в асфальті. Трикутник з пилюки показує, що авто цією частиною не їздять.

Нині перехрестя дезорієнтує водіїв, а ширина вулиць дозволяє розігнатися досхочу.

Людям переходити дорогу в таких умовах небезпечно, і тут немає понижень для маломобільних. Про безпечні умови руху на велосипеді промовчу — вони відсутні.

А як могло би бути?

На місці трикутника — напрямний острівець, що краще орієнтує водіїв. Він же же є острівцем безпеки для пішоходів, що переходять вулицю;

Звузити вулиці до двох смуг (1+1). Це місцеві вулиці, тут більше і не потрібно;

Перед пішохідними переходами влаштувати антикишені, за ними — паркомісця. На самих переходах потрібно понизити бордюр;

Посередині вулиці влаштувати фізичний розділювач, але не відбійник, а в бордюрі з озелененням. Такий варіант делікатніше вписується в міське середовище;

І головне: обмежити швидкість руху до 30 км/год. Це дозволить рухатися на велосипеді та самокаті безпечно та комфортно разом з авто без влаштування виділеної велоінфраструктури. Острівці безпеки та звуження проїзної частини мають цьому поясприяти якнайкраще.

Велодоріжки і велосмуги насамперед потрібні на магістральних вулицях з обмеженням швидкості понад 30 км/год. На спокійних вулицях можна обмежитися безпечним спільним рухом авто та вело/самокатів.

Хоча це не аксіома, і не проєкт, навіть не пропозиція — це один із варіантів того, якими можуть бути наші вулиці: комфортними та безпечними для всіх.

Чекаємо на Перемогу, попереду багато роботи.

Слава Україні!».

Как говорится, скорее бы в Украине наступил мир и эти интересные предложения реализовались!

Иллюстрации со страницы Urban Dnipro Community.


Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
6 700
гривень мінімальна зарплата у 2023 р.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте