Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 19 ноября 2024
16:41

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Виктор Бондарь: мы должны искать совместные пути достройки метро

Виктор Бондарь: мы должны искать совместные пути достройки метро
Як відзначив у ході наради щодо поточного стану будівництва метрополітену голова Дніпропетровської облдержадміністрації Віктор Бондар, тільки спільними зусиллями можливо поставити крапку в питанні довгобуду. Також він закликав керівників органів влади Дніпропетровської області та депутатів всіх рівнів не залишатись осторонь, а кожного, відповідно до можливостей, зробити свій внесок у рішення багатолітньої проблеми.

Першочерговими питаннями Віктор Бондар назвав передачу метро у комунальну власність Дніпропетровська, залучення кредитів, а також активізацію лоббі Дніпропетровської області в українському парламенті. «Сьогодні у нашого метро багато власників, а в результаті, як в прислів’ї про сім няньок. Тому ще раз закликаю все ж передати метро у власність обласного центру та паралельно з цим кожному політику і керівнику почати допомагати отримати під завершення довгобуду реального фінансування.» - заявив Віктор Бондар.

Як повідомив у своїй доповіді на нараді у облраді заступник голови облдержадміністрації Віктор Сергєєв, на цей час постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2009 року № 907 «Про спрямування коштів Стабілізаційного фонду для будівництва і розвитку метрополітенів у мм. Дніпропетровську і Харкові» здійснено перерозподіл коштів Стабілізаційного фонду з спрямуванням на будівництво метрополітену у м. Дніпропетровську 25 000,0 тис.грн.

Довідково: У 1995 році введений в дію перший пусковий комплекс будівництва першої черги метрополітену у м. Дніпропетровську із 6 станцій довжиною лінії 7,8 км.

6 станцій першої черги метрополітену лише поєднали віддалені райони з початком центру міста. Не збудованими залишилися три станції в самому центрі м. Дніпропетровська: від станції ”Вокзальна” до станції ”Жовтнева площа” (”Музейна”) довжиною лінії 4,0 км.

Загальна кошторисна вартість будівництва – 2 675 759,6 тис.грн. Залишок кошторисної вартості станом на 01.01.2009 – 2311588,8 тис.грн. Однак, протягом 2006-2008 років фінансування Державної програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України, здійснювалося неритмічно і не в повному обсязі. Фактично будівництво метрополітену профінансовано з державного бюджету в обсязі 98,8 млн грн при затвердженому Програмою – 373,7млн грн. За останні роки будівництва другої пускової дільниці не введено в експлуатацію жодного об’єкта.

У минулому 2008 році з передбачених бюджетами 62000,0 тис.грн. фактично надійшли кошти у сумі 44 500,0 тис.грн., у тому числі:41 000,0 тис.грн. – субвенція з державного бюджету, 3 500,0 тис.грн. субвенція з міського бюджету. Облдержадміністрацією були залучені потужні підрядні організації до виконання Програми. Завдяки цьому бюджетні кошти були освоєні цілком, пройдено 257 погонних метрів підземної проходки, розпочато роботи зі спорудження огороджуючих конструкцій котловану вестибюлю площі ім. Леніна.

Будівництво такого технічно складного та великого об’єкту, як метрополітен, потребує постійного та рівномірного фінансування.

У 2009 році особисто головою обласної державної адміністрації неодноразово направлялися звернення до Уряду та Прем’єр-міністра з проханням невідкладного виділення бюджетних коштів у сумі не менш як 200 000,0 тис.грн. З пропозиціями термінового виділення коштів облдержадміністрація зверталася до Міністерства фінансів України, Міністерства транспорту та зв’язку України.

Головою Дніпропетровської облдержадміністрації Віктором Бондарем у квітні 2009 року в службовій записці Прем’єр-міністрові України Юлії Тимошенко стосовно проблемних питань з будівництва Дніпропетровського метрополітену обґрунтовано необхідність забезпечення стабільного та безперебійного фінансування будівництва другої пускової дільниці метрополітену і вирішення питання придбання для підрядної організації за рахунок цільових коштів сучасного гірничопрохідницького, технологічного обладнання для виготовлення нового типу залізобетонної обробки.

Окремо до Кабінету Міністрів України облдержадміністрацією протягом березня-квітня 2009 року були направлені звернення щодо загрози техногенної небезпеки, що виникла у зв’язку з відсутністю фінансування, з пропозицією виділення 25000,0

тис.грн.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Водила  (11.09.09 12:54): Alex, нету у него лексуса и никогда не было ;) Ответить | С цитатой
ПИ  (11.09.09 09:46): Говорите ездить не будут за 1,5 грн? Ха, Ха !!! Завтра подымут проезд в скотовозках до 3 грн. и будем ездить как милые!!! Это просто... Нас держат за стадо... Ответить | С цитатой
Alex  (10.09.09 20:14): спасибо бондарю за 1,5грн за проезд 8км в метро.. в киеве 1,7 через весь город, но у нас, как обычно, все через *опу. особенно у самого молодого и зеленого губернатора, который ездит на работу на лексусе, ему на людей насRать. евро про...ли, метро не достроили, о дорогах вообще лучше молчать, но цены как положено - растут Ответить | С цитатой
СтарыйПень  (10.09.09 12:52): Чтобы построить сложный объект и запустить оный в эксплуатацию, нужен проект, материалы, оборудование, финансирование, а "відповідно до можливостей" можно только мелочь воровать по карманам. У нас в бывшем совке увы нельзя реализовать сложные проекты из-за вороватости начальников и пассивного безразличия народа. Деньги в стране есть, но разве может начальствующая братия отказаться от мерседесов по 100тыс.уде. Так что нечего ждать продолжения метро - да оно и к лучшему, качество строительства подземного сооружения вполне соответствует финансированию. Техногенных катастроф меньше будет. Ответить | С цитатой
alstan  (10.09.09 10:13): "тільки спільними зусиллями можливо поставити крапку в питанні довгобуду" - во-во, надо поставить точку. А то трепа больше в комментах написали, чем протяженность того метро. Пусть будет запасное бомбоубежище или шампиньоны там выращивать. Откуда вообще взялась эта глупость, что город с населением 1млн. и более должен иметь метро? В таких условиях, в которых находится наш город метро излишняя и никчемная роскошь. Правильно пишут многие - можно на несравнимо меньшие деньги воскресить городской транспорт. Ответить | С цитатой
kot1066  (10.09.09 09:37): Метру капеЦь... При 1,5 за поездочку, к-во платных пассажиров в 2 раза уменьшится. а значит уменьшат к-во поездов, или вообще 2-х вагонные сделают. в итоге - жоППа... С горэлектротрансом уже прошли.
И достроить его не смогут - денег надо много, ОЧЕНЬ МНОГО!!!
Единственное разумное решение - заморозить стройку. средства направить на электротранспорт.
Хоть денег меньше растащат.
Ответить | С цитатой
фяка  (10.09.09 07:47): в смысле?! он потом в долю возмет? Ответить | С цитатой
эмка  (10.09.09 06:55): хи-хи, Во львове всё прекрасно, потому, что, несмотря на кризис, туда идут финансовые вливания. Каких-то 2 года назад там были перебои с водой, разбитый асфальт...
Почитай рейтинг 50-ти лучших городов Украины.

http://smi.liga.net/articles/IT093600.html
Ответить | С цитатой
О  (10.09.09 01:05): О! Опять денег нет на метро? Так вроде бы Юля распиналась что возмет деньги на метро у китайцев. Ответить | С цитатой
АМИНЬ.  (09.09.09 22:11): Мне метро и "МЕтро" с футболом впридачу- до известного места!
За всю свою восьмидесятилетнюю жизнь не был там и, "хоть
золотом осыпь"- так не буду. Зарыли на 50 м под землю и что?
Лучше бы лёгкий паровоз, настоящий да с паром над трубой да по
проспекту... Ух! Ку-ку! Чих-пых, чих-пых...
Романтика рождает доброту. А то, что к.п.д. низкий-так за
удовльствие платить не грех.
Ответить | С цитатой
1 2 3
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
лет просуществовала газета Днепр вечерний в бумажном формате

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте