Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 05 травня 2025
14:07

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости

Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости

Це єдине стратегічне рішення в майбутньому.

Дуже часто можна почуту думку водіїв, що потрібно розширити ту чи іншу вулицю, щоб вирішити проблему заторів у Дніпрі. Чому це не допоможе, розповів автор блогу Urban Dnipro Руслан Ширінов.

В спадок ми отримали два види вулиць: дореволюційні в історичному центрі і радянські в решті міста.

В першому випадку вулиці знаходяться в щільній історичній забудові — розширювати їх фізично неможливо. В другому випадку вулиці знаходяться в більш вільному просторі, і фізично розширити їх начебто можна. Але є важливий нюанс.

Пропускна здатність вулиць вимірюється найвужчим місцем. Тобто неважливо, скільки смуг руху має напрямок, якщо він впирається у вузьке місце.

Наприклад, Слобожанський проспект має 4 смуги руху в кожному напрямку. Він впирається в Центральний міст, який має 3 смуги в кожному напрямку. Центральний міст впирається у вулицю Михайла Коцюбинського, яка має дві смуги в кожному напрямку. Тобто скільки б ми не розширювали Слобожанський проспект, він все одно впиратиметься у вузький центр міста, який розширити фізично неможливо. І таких прикладів багато.

Тож, зазначає Руслан Ширинов, замість того, щоб розширювати існуючі вулиці, Дніпру потрібно будувати нові. Щоб з лівого берегу на правий і навпаки не потрібно було їхати транзитом через вузький перевантажений центр. Це дуже дорого та довго, але це єдине стратегічне рішення в майбутньому. Крім цього, Дніпру потрібно розвивати громадський транспорт як зручну та комфортну альтернативу пересування приватним автомобілем.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Макар  (13.04.25 01:50): А давайте ще зробим декілька пішоходних алей в центрі замість автодоріг. Наприклад проспект Яворницького. Тоді заторів точно не буде. Відповісти | З цитатою
М-м-да-а  (12.04.25 21:10): Для начала закончили бы дорогу с Кайдацкого моста до ул. Криворожской, с виадуком через дохлый трубный завод (когда то им. Ленина). А то кошмар каждый день наблюдать поток фур по Нигояна с/на пр. Мазепы (Петровского). Відповісти | З цитатою
Для автора  (12.04.25 10:28): Пропускная способность дороги определяется не "узким местом" ( видимо новый термин в проектировании), а плотностью транспортного потока и его скоростью. Перед тем как писать автору необходимо ознакомиться в теме... Відповісти | З цитатою
Если подумать  (12.04.25 10:20): В городе кроме Ширинова ( никогда не указывали его образование) есть ещё и генеральный план развития города, действующие градостроительные нормы, профессиональные проектировщики, ... Відповісти | З цитатою
Влад  (12.04.25 02:50): За 30 лет что вам *** мешало перестроить? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Водитель  (11.04.25 23:01): На левом берегу ещё одна магистраль паралельно Донецкому/Слобожанскому проспектам (например через промзону-ул Журналистов и т.п.) поможет разгрузить поток, также ка и отмстсвие светофором ( т.е. только повороты направо со Слобожанского - а для поворота налево/пересечний надо сторить над Слобожанский виадук (накшталт Воронцовского/Холодильной. Для пешеходов - подземные/надземные переходы (с тролеваторами и эскалаторами - а как вы хотите заставить людей спускаться/подниматься?) и тогда никаких "пробок на Правде" не будет.
Правый берег -ситуация запущенная в основном "благодаря" жадным застройщикам/депутатам которые вместо проезда/тоннеля через балку Тоннельная и ул.Литейная (сьезд/заезд на Новый мост выход на набережную/Зап. шоссе) настроили, пользуясь коррупцией для себя любимых ТЦ и ЖК.
Нормаой для градостроений должно стоать н аэтапе проектирования наличие парковок для жителей ЖК+15% (на гостей) для ТЦ 100%вместимости клиентов, без обеспечения этого пункта запретить стоительство
Відповісти | З цитатою
.  (11.04.25 13:13): Про строительство мостов как решение проблемы пробок, может говорить или полный идиот или подпевала казнокрадов, которые планируют нажиться на строительстве мостов.

Ни в одной стране мира ни строительство дорог, ни строительство мостов не решило проблему пробок. "Решить" можно лишь на время или для города, который гибнет и население из которого выезжает.

Решение проблемы пробок есть только одно - исключение необходимости ездить на большие расстояния. А в идеале - вообще исключение необходимости ездить.

Только по официальной информации с левого берега на правый утром едет более 300 тыс человек. Вечером они же едут обратно. Вот это - и есть причина пробок. И решение элементарное - создание рабочих мест на левом берегу. Создание филиалов ВУЗов на левом берегу.

Простая сдача коммунальных построек в аренду, перенос коммунальных учреждений и льготные налоги и ставки аренды земли, и за 2 года город преобразится. Но ведь не удастся своровать на стройке
Відповісти | З цитатою
Игорь  (11.04.25 09:48): Да наоборот сужают улицы например участок на Калиновой между Образцовой и Янтарной Відповісти | З цитатою
гость  (11.04.25 09:27): Стоить новые дороги? ну ну. Напомните в каком году начали строить объездную и на каком этапе она сейчас. В этой стране - рае для коррупционеров все всегда было и будет делаться долго и через ***. Відповісти | З цитатою
victor  (10.04.25 19:59): а вне пробовли изучать поток в час пик и немного подстроить сфетофоры? Как бы это обычная практика в европейских странах Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (25)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (13)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (12)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (8)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (8)

•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (7)

•  У Дніпрі з палацу «Метеор» розкрадають металеві конструкції (7)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (5)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  З України не випускали відомої дніпровської адвокатеси. Що зараз? (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на нові трамваї витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті