|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі увесь громадський транспорт дезінфікують щонайменше двічі на день. Обробка тролейбусів удень відбувається на кінцевих зупинках. Трамваї ж заходять у депо на дезінфекцію в обідній час.
«Із кінця березня у Дніпрі щодня обробляється увесь транспорт, який виходить на лінію. Це близько 180 трамваїв, 130 тролейбусів і до 1000 автобусів. Кожну машину після повернення у депо миють і дезінфікують. Додатково тролейбуси проходять обробку на кінцевих зупинках під час обідньої перерви», – каже старший інспектор сектору контролю та моніторингу департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Денис Щербина.
Дезінфікують салони розчинами, безпечними для людей. Подібні використовують у медичних цілях.
«Розчин виготовляється заздалегідь у спеціально відведеному місці. У ході дезінфекції обробляються найбільш контактні місця: підлога, поручні, ручки на сидіннях. Після обприскування залишки рідини витирають сухими ганчірками. Вся робота триває від 10 до 20 хвилин», – розказала детальніше майстриня рухомого складу депо № 3 КП «Дніпровський електротранспорт» Лілія Кот.
Обробку проводять професійним обладнанням навчені працівники у спецодязі.
«Захист населення – важливий фактор, адже щодня міським електротранспортом користується від 130 до 150 тисяч пасажирів. Аби створити безпечні умови для людей в період пандемії, ми ретельно обробляємо кожну транспортну одиницю», – зазначив начальник відділу цивільного захисту та мобілізаційної підготовки КП «Дніпровський електротранспорт» Віталій Кедрук.
Дніпряни схвалюють проведення таких заходів.
«Я дуже часто користуюся громадським транспортом, тому те, що у салоні проводять дезінфекцію, для мене важливо. Обробка транспорту в період пандемії – необхідність», – каже пані Вікторія.
З нею згодна і дніпрянка Надія:
«Я позитивно ставлюся до того, що у громадському транспорті проводиться санітарна обробка. На сьогодні обробка поверхонь, рук, а також дотримання правил карантину – єдиний спосіб вберегти здоров’я».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Большие автобусы относительно чистые ездят в течении дня. Видимо переодически таки моют. А вот скотовозки это просто трэш! Грязи п щиколодку, зарыганные, заплеванные. Про количество селедок в салоне я лучше просто промолчу. Відповісти | З цитатою
Пропуская лихача, чтобы не попасть под колеса и не приводить к резкому торможению транспортного средства с людьми в салоне, я остановилось на пешеходном переходе (зебра), не пересекая его.
«Водитель» подьехала на зебру, наезжая на рисунок, начала мне кричать и сигналить, чтобы я переходила быстрее.
Проведите работу с водителем, знает ли она пдд, на каком расстоянии должен останавливаться троллейбус от пешеходного перехода и имеет ли она право, кричать на людей, подгоняя их.
Я очень была напугана, я растерялась от ее криков и начала переходить дорогу, чтобы не задерживать и не попасть под колёса других машин, когда я почти перешла, Водитель решила посигналить мне, проявив свой синдром вахтёра, решив меня проучить (?), насмеяться? К сожалению, поговорить она не захотела, как и кондуктор. Но эту ситуацию, я так не оставлю. Подобные действия могут напугать сильно ребёнка, довести до Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3