Сьогодні міський голова демонстрував: контроль над периферійною дорогою підлеглим не довіряє . На виїздному засіданні посеред калюж градоначальник повідомив: за двадцять днів будівельники займуться шляхами центру, проспект Свободи відкриють на початку червня. Чи пощастить побачити шляхобудівників мешканцям інших спальників, лишилось невідомим. Судячи з глобальної підготовки до Євро, ні.
Попереду найнагальніших проблем міста міський голова продовжує ставити підготовку до Євро. На початку червня капітально ремонтуватимуть вулиці,що ведуть до стадіону, — Щорса, Леніна, Короленка, Свердлова, Ульянова. У скільки це обійдеться, градоначальник і сам ще не визначився. Але відмовитись від облаштування території навколо стадіону (незважаючи на те, що чемпіонат ще через чотири роки) не дозволяє страх перед комісією УЄФА.
У міській раді депутати розглядають можливість поновлення ще десятка занедбаних доріг околиць обласного центру. Звичайно, за умови наявності грошей. Загалом на статтю ремонту доріг бюджетом передбачено п«ятдесят два мільйони. Враховуючи, що вулиці Макарова і Чичеріна вже майже відремонтовані, а один проспект Свободи обійшовся у вісім мільйонів гривень, приваблива перспектива ризикує залишитись на папері.
І міських очільників питання про дрібні шляхи, швидше, дратують. Серед головних аргументів ремонту центральних шляхів — п«ятнадцятирічна історія ямкових ремонтів на „червоній лінії“». За словами мера, ніякої критики знову не витримує проспект Карла Маркса. І можливо, до кінця літа він перестав би викликати нарікання головного дніпропетровського господарника, якби не інша господарча проблема — вже загальноукраїнська.
Через невизначеність Кабміну щодо бюджету Дніпропетровщина ще в очі не бачила обіцяних на будівництво метро грошей. За умови розбудови станції посеред проспекту його передчасний ремонт — пуста справа. І міський голова вже заговорив про можливу відмову від зупинки Театральна. Мовляв, усім буде легше.
Тим часом обіцяні інвестиції, заради яких городяни здатні терпіти перевтілення центру на шкоду інтересам власних дворів та кварталів, занадто баряться. Навіть якщо обмежитись лише напрямком шляхобудування, спонсори не спішать брати на себе витрати. На разі мер говорить лише про одну проінвестовану дорогу, що оперізує стадіон. Та поки і її прокладання — лише обіцянка.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
до Старых Кодак довели! Відповісти | З цитатою
интересно, а к стадиону будут на самолетах или вертолетах прямо подлетать, чтобы попасть на хорошие дороги? да и то, я сомневаюсь, что такой ремонт выдержит хотя бы 2 хорошие зимы. делают же ж как обычно - 70% себе в карман все остальное в дорогу. по поводу метро, почему-то новые станции в киеве открывают и покрытие рядом проходящих дорог не страдает. может стоит вообще забить на метро, запустить туда воду под большим напором и будет еще небольшая кучка фонтанчиков. ведь днепропетровск - эта же город фонтанов, нах. это вам не цацки-пецки. Відповісти | З цитатою
Это смотря с чем сравнивать : ) В том же Киеве дороги идеальные (если с нашими ровнять) и то киевляни плюются на них. Вон по Крещатику катался лет 5 назад боллид Формулы-1 (West Maclaren Marcedes). Ты можешь представить себе это у нас ?! Может Набережная потянет и то уже трещины на покрытии.
Даже в Донецке дороги во много раз лучше наших, а глянь что у нас на Правде, К.Маркса, Калиновой, Пушкина. Эти конченные латки уже задолбали. Из года в год одно и то же. Были ямы - стали бугры. Смысл в таком "ремонте" ?! Не лучше ли тогда менять сразу часть проезжей части. Відповісти | З цитатою
По бумагам его \"сделали\" от Островского до Диёвки.......... Відповісти | З цитатою