У Дніпропетровську на автомобільно-залізничному мосту № 1 розпочалось асфальтування проїзної частини. Ці роботи, що виконують за сучасною європейською технологією голландські спеціалісти – завершальний етап реконструкції головної гідротехнічної споруди міста, яка забезпечує транспортне сполучення через Дніпро вже 120 років. Міст з’єднує не тільки ліво- і правобережну частину Дніпропетровська, але й два найбільш потужних промислових реґіони України – Криворізький та Донецький басейни. Тому значну частину фінансування реконструкції, за пропозицією голови облдержадміністрації Володимира Яцуби, взяли на себе Придніпровська залізниця та підприємства гірничо-металургійного комплексу, зацікавлені у якнайшвидшому відновленні руху поїздів та автотранспорту через міст. Саме це й дозволило провести реконструкцію аварійної споруди у стислі терміни і у червні цього року вийти на “фінішну пряму”.
“Асфальтування мосту за новітньою європейською технологією, яку досі було застосовано лише на будівництві першого українського автобану Київ – Одеса – це конкретна допомога міністра транспорту України”, відзначив підчас спілкування з пресою голова Дніпропетровської облдержадміністрації Володимир Яцуба. За його словами, з проханням про це дніпропетровці звернулися до Георгія Кирпи підчас його останнього візиту до Дніпропетровська, адже на реконструйованому мосту треба зробити таке покриття, яке б “працювало” багато років. Тепер, відзначив Володимир Яцуба, покриття з асфальтобетону буде покладено на проїзній частині мосту за допомогою голландської техніки та спеціалістів.
На думку голови облдержадміністрації, сам міст який дніпропетровці неофіційно називають Старим мостом треба перейменувати на Амурський, зважаючи на те, що він. насамперед, забезпечує зв’язок з Амур-Нижньодніпровським районом міста. “Називати реконструйований міст Старим не повертається язик, пожартував Володимир Яцуба, адже за обсягом робіт по суті зроблено новий міст і це поки що єдиний приклад в Україні.”