Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Блог
Пт, 20 июня 2025
22:56

БЛОГИ

lorik1702


20 июня 2025, 12:22

Національна стратегія доходів: вивчення оцінки якості надання послуг та виявлення проблемних питань

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що контролюючі органи зобов’язані надавати платникам податків інформацію про порядок виконання ними податкових зобов’язань та забезпечувати умови для підвищення рівня добровільної сплати податків.
Створення сприятливих умов для виконання платниками податкового законодавства неможливо без постійного вивчення якості сервісу та зворотного зв’язку з бізнесом.
У рамках Національної стратегії доходів до 2030 року ДПС України здійснює моніторинг якості обслуговування платників податків.
До спеціальних заходів, які проводяться згідно з інформаційною кампанією з управління реформами відносяться:
- оцінка якості надання послуг, шляхом опитування платників податків;
- виявлення проблемних питань, що виникають у процесі адміністрування податків;
- оприлюднення результатів опитування та публічного звітування про вжиті заходи для підвищення ефективності обслуговування.
З метою підвищення рівня довіри суспільства до контролюючих органів вдосконалення процесів дослідження громадської думки щодо оцінки сервісів допомагає підвищити прозорість роботи ДПС та сприяє удосконаленню процедур адміністрування податків.
При цьому, платники податків мають реальний вплив на процес вдосконалення сервісного обслуговування, і запровадження систематичного вивчення якості надання послуг платникам спрямоване на підвищення відкритості податкової служби та розвитку партнерських відносин із бізнесом.
Акцентуємо увагу, що вирішення проблемних питань, що впливають на рівень довіри до податкових органів, та побудови партнерських відносин платників податків і держави сприяє:
- підвищенню рівня доброчесності працівників ДПС та довіри платників податків до діяльності ДПС;
- підвищенню загального рівня податкової культури платників податків;
- підвищенню рівня сервісу консультування платників податків податковим органом, в тому числі за категоріями уваги;
- збільшенню рівня податкових надходжень, в тому числі за рахунок добровільної сплати;
- удосконаленню та розширенню податкових сервісів та послуг, що надаються податковим органом.


Последний раз редактировалось: 20.06.2025 12:22


Все записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Объявления

Мой gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте