Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Нд, 23 лютого 2025
20:15

БЛОГИ

lorik1702


14 лютого 2025, 10:59

Адміністрування місцевих податків і зборів: обговорення ключових аспектів за «круглим столом»

Підвищення ролі місцевих податків і зборів та збільшення їх частки у власних доходах місцевих бюджетів – одне з головних завдань для подальшого розвитку фінансової самостійності та спроможності місцевого самоврядування.
Законодавчі ініціативи та проблемні аспекти щодо питань з адміністрування місцевих податків і зборів розглядали сьогодні під час круглого столу «Про передачу повноважень чи деяких функцій органам місцевого самоврядування (ОМС) в частині адміністрування місцевих податків і зборів».
Захід відбувся за ініціативи голови Дніпропетровського регіонального відділення Всеукраїнської Асоціації об’єднаних територіальних громад (ОТГ) Світлани Спажевої та за сприяння і допомоги Шведсько-української Програми Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні».
До заходу долучились фахівці ДПС України, Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, посадові особи органів місцевого самоврядування та представники територіальних громад Дніпропетровської, Запорізької, Луганської, Харківської областей.
Під час спілкування були оприлюднені результати анкетного опитування «Адміністрування місцевих податків і зборів: ОМС», які показали, що на сьогоднішній день 47 % представників територіальних громад вважають доцільним передачу окремих функцій з адміністрування місцевих податків і зборів до повноважень ОМС.
Які засоби впливу ОМС можуть застосовувати для підвищення ефективності адміністрування майнових податків – навколо цього питання розгорнулась жива дискусія. У громадах, які прагнуть фінансової самостійності, мають знати активи і які грошові потоки вони можуть генерувати. Для цього, передусім, потрібно здійснити наповнення інформаційних баз відомостями про об’єкти оподаткування місцевими податками і зборами; привести у відповідність усі реєстри; встановити економічно обґрунтовану оцінку земель для цілей оподаткування; здійснювати належний контроль за фінансово-економічною діяльністю підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності.
Формування значної частини власних доходів бюджетів громад - у прямій залежності від того, наскільки ефективно органи місцевого самоврядування зможуть організувати весь комплекс робіт із запровадження та мобілізації місцевих податків і зборів. Це комплексна і складана робота.
Під час «круглого столу» обговорили пропозиції щодо розробки дорожньої карти реалізації покращення механізмів адміністрування місцевих податків і зборів та кроки стосовно посилення фінансової спроможності місцевих податків.
Працюємо разом над удосконаленням процесів адміністрування місцевих податків і зборів.


Останній раз редагувалося: 14.02.2025 10:59


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті