Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Сб, 20 квітня 2024
03:26

БЛОГИ

lorik1702


9 червня 2023, 09:17

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр»...

Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»

Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – пріоритетний напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – травні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 172 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – травень 2022 – 70 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернення (46,5 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 54 звернень (31,4 %);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (5,81 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (4,65 %).
Протягом січня – травня 2023 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 60 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 14 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- про надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання –23 (38,3 %);
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 19 (31,7 %);
- контрольно-перевірочна робота – 10 (16,7 %);
- інші питання – 8 (13,3 %).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 14 звернень.
Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- щодо виконання Постанови Дніпропетровського апеляційного суду – 2 (14,3%);
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (28,6 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 1 (7,1 %);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (14,3 %),
- інші питання – 5 (35,7 %).

За відповідний період 2022 року до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 91 звернення, на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» – 4 звернення.


Останній раз редагувалося: 09.06.2023 09:24


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті