Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 09 червня 2025
16:33

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На Південному ГЗК введений в експлуатацію комплекс циклічно-поточної технології для транспортування руди

|«« «« »» »»|

23 листопада в м. Кривий Ріг Олександр Вілкул на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті був присутній на введенні в експлуатацію комплексу циклічно-поточної технології (ЦПТ) для транспортування руди. Новий комплекс відкриває можливості для нарощування обсягів видобутку руди та знижує собівартість її транспортування на 30-40%.

«Для розвитку металургійної галузі в умовах світової кризи на першочерговий план виходить собівартість продукції. Впровадження нових технологій, які підвищують ефективність праці та знижують собівартість видобутку руди на підприємствах галузі є одним з ключових факторів конкурентоздатності української металургії. А також вітчизняної економіки в цілому, оскільки гірничо-металургійний комплекс займає близько 20% у структурі ВВП країни», - сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул під час введення в експлуатацію комплексу ЦПТ на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті. Віце-прем’єр зазначив на важливості того, що вивільнені в результаті впровадження нового комплексу кошти підуть на подальшу модернізацію комбінату.

«Я розпочав трудовий шлях помічником машиніста екскаватора на Південному гірничо-збагачувальному комбінаті (ГЗК), виконував обов’язки гірничого майстра. Потім працював у керівництві комбінату. Південний ГЗК – назавжди залишиться для мене рідним підприємством. І я гордий тим, що моє рідне підприємство розвивається», - сказав Олександр Вілкул.

Як доповів Віце-прем’єру голова правління Південного ГЗК Костянтин Федін, спорудження в кар’єрі комбінату нового комплексу циклічно-поточної технології забезпечить технологічні можливості проведення гірничих робіт на глибині кар’єру понад 300 метрів, створить перспективу для розвитку комбінату в майбутні періоди, сприятиме підвищенню економічної ефективності праці та створенню нових робочих місць.

«Аналогічну циклічно-потокову технологію, таку як сьогодні введено на Південному ГЗК, ми впроваджували у 2006 році на Першотравневому кар’єрі Північного ГЗК під час будівництва нової дробильної фабрики №3. На той час це була найбільш масштабна програма не тільки на підприємстві, а й у всій гірничорудній галузі за всі роки незалежності України. Це дозволило значно збільшити обсяги видобутку руди», - сказав Олександр Вілкул, який на той час був Генеральним директором Центрального та Північного ГЗК.

Технологічно процес виглядає так: видобуту руду за допомогою екскаваторів завантажують на самоскиди та везуть до конвеєра. Цілий комплекс розгалужених підземних стрічкових конвеєрів та перевантажувальних вузлів доставляє руду нагору, долаючи відстань майже 4 тис погонних метри, де вона дробиться та далі надходить до рудозбагачувальних фабрик.

За рахунок зручності використання конвеєрів на більш глибоких горизонтах відкриваються нові можливості для Південного ГЗК. А саме - нарощування виробничих потужностей кар'єру до 30 мільйонів тон видобутку руди на рік вже до 2020 року. (Цьогорічна планова потужність кар’єру складає 23 млн тон).

«Модернізація – це ключ до стійкого і динамічного розвитку української економіки. Модернізація підняла з колін повоєнну Японію та Німеччину, стрімко вивела Азійських тигрів в число лідерів ринку, допомогла відбудувати нашу країну після Другої світової війни. Технічне та технологічне оновлення України і сьогодні - основний шлях для зміцнення конкурентоспроможності країни та підвищення добробуту людей», - сказав Олександр Вілкул.

Gorod.dp.ua на Facebook.


ДавноничёНЕпредПРинимал  (25.11.13 13:19): А как же ш у нас с новыми троллейбусами-трамваями? И где-когда метро? Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на Метробудівській водій Audi збив з ніг пішохода, який перебігав дорогу: відео моменту (23)

•  На часі: що кажуть містяни про ремонт трамвайної колії у центрі Дніпра (16)

•  Скільки років потрібно, щоб купити квартиру в Дніпрі (10)

•  Історію Дніпра пропонують вести від 14 століття (10)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (9)

•  На площі Героїв Майдану водійка Audi переплутала педалі і спровокувала масову ДТП (відео моменту) (6)

•  У дніпровських музеях відновили два рідкісні автомобілі (6)

•  Укрпошта стане банком: Рада прийняла закон про фінансову інклюзію (5)

•  У Дніпрі на Робочій Mercedes на пішохідному переході насмерть збив жінку: відео моменту (4)

•  Більшість працівників в Україні регулярно використовують ШІ в роботі (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті