Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 04 февраля 2025
12:45

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Уникальному осепрокатному производству исполняется 35 лет

Уникальному осепрокатному производству исполняется 35 лет
Єдиному у світі унікальному осепрокатному виробництву ВАТ «Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського» (ДМКД, Дніпродзержинськ) виповнюється 35 років.

Про це інформагентству «Придніпров’я» повідомили в інформаційній службі ДМКД.

Осепрокатний цех ДМКД здатен випускати 30 різних видів осей. Впродовж 2010 року осепрокатне виробництво з огляду економічної доцільності працює епізодично: ведеться прокатка під замовлення та частина заготовки на перспективу, після чого виробництво зупиняється на період накопичення металу.

Така схема роботи дозволяє у робочий період максимально навантажувати стан, ефективно використовувати виробничі потужності, сировину та енергоносії.

Після розпаду СРСР та руйнування господарсько-виробничих зв’язків практично було втрачено ринок збуту осей на пострадянському просторі.

Осепрокатне виробництво на ДМКД вдалося зберегти за рахунок освоєння та виконання замовлень з виробництва осей для південноамериканських залізниць. За останні п’ять років попит на продукцію зріс, обсяги виробництва збільшено. У жовтні 2010 року виробництво осьової заготовки досягло рівня проектної потужності стану – 11 тис. тонн (востаннє такий показник був зафіксований у 80-х роках).

Пріоритетним напрямком роботи виробництва визначене освоєння випуску осей за європейськими стандартами. Вже освоєно прокат нестандартних осей для канадських замовників, ведеться робота для отримання зі злитку 13 осей, а не 12 за нинішніми технологіями. Проведено експериментальну прокатку зі збільшеним виходом осей, яка показала позитивні результати.

Довідка: Осепрокатний цех ВАТ „ДМКД” (стан „250”) – єдиний у світі виробник катаної осьової профільної заготовки для залізничного транспорту, яка реалізується після відповідної обробки в основному на Північноамериканському ринку (продукція має сертифікат Американської Асоціації залізниць). Цех прийнято до експлуатації у грудні 1975 році.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Нікополі поліцейські розшукують отруїтелів 9-ти собак (30)

•  На Дніпропетровщині безкоштовно роздають тисячі упаковок популярного напою (24)

•  На містобудівній раді Дніпра вирували неабиякі пристрасті (20)

•  20 гривень за долар: The Economist назвало курс валют в Україні за індексом Біг Мака (9)

•  У Дніпрі виросли тарифи на абонплату за воду (9)

•  Не забирають навіть лабрадора та вівчарок: 1000 собак і котів у притулку на Дніпропетровщині шукають нові домівки (7)

•  «Покинути їх я вже не могла»: переселенка з Покровська вивезла на Дніпропетровщину 23 котів (7)

•  У Павлограді вночі через дтп за участю трьох авто, загинув чоловік, ще один постраждав (7)

•  У Дніпрі на Кайдацькому мосту BMW влетів у стовп (відео моменту) (6)

•  У Кривому Розі, незважаючи на безкоштовний проїзд, модернізують міський електротранспорт (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на новые трамваи потратит город в 2025 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте