Також на зустрічі були присутні мер м.Дніпропетровська Іван Куліченко, начальник ДП «Дніпропетровська дирекція будівництва метрополітену» Сергій Горовець, перший заступник начальника Служби автодору в області Микола Сироватський, президент корпорації «Агро союз» Володимир Хорішко та начальник управління житлово-комунального господарства Андрій Білоусов, повідомляє управління преси та інформації ОДА.
Метою цієї зустрічі стало обговорення можливої співпраці у реалізації крупних інфраструктурних проектів у Дніпропетровську і області, таких, як продовження лінії метрополітену, створення нових виробництв в агропромисловому комплексі, будівництво кільцевої дороги довкола Дніпропетровська та інші.
«Сьогодні Дніпропетровщина є чи не найбільш привабливим регіоном для іноземних інвесторів. Темпи соціально-економічного розвитку області вищі, ніж середні темпи розвитку по Україні, – відзначив голова облдержадміністрації. - Однак в області історично склалися декілька інфраструктурних проблем, які сьогодні є пріоритетними для вирішення і обласна влада зацікавлена в залученні крупних інвесторів для їх реалізації».
За словами Олександра Вілкула, залучення іноземних інвестицій це додаткова можливість для розвитку не лише інфраструктури міста та області, а також це створення додаткових робочих місць, зростання заробітної плати, збільшення відрахування податків до бюджетів усіх рівнів й загалом підвищення рівня життя мешканців області та покращення економічної ситуації в цілому.
За підсумками презентації проектів, присутні обмінялися думками та обговорили плани з приводу подальшого співробітництва.
Компанія JML Investment Group – інвестиційна компанія, головний офіс якої розташовано у м. Дубаї (ОАЕ).
Компанію було засновано у 1990 році у м. Парижі. Компанія JML Investment Group пишається своїм більш ніж 10-річним міжнародним комерційним і світовим досвідом реалізації інфраструктурних проектів як у Європі так і на Дальньому Сході, Північній Африці та країн на Сході.
Сьогодні сфера діяльності компанії поширюється на роздрібну торгівлю, рекламу та комунікації, нерухомість, консультації, бізнес-авіацію, широку торгівлю. Компанія JML Investment Group являє собою ексклюзивного партнера міжнародних груп, що займаються окремою індустрією, будівництвом, будівельними матеріалами, автомобілями, текстилем.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
вот такая вот (разводит руками) Днепропетровщина! Відповісти | З цитатою
а завтра - Дубаи
приходите вчера Відповісти | З цитатою
-произвол во всех структурах власти и правосудия
-недобросовесность выполнения работ персоналом (к сожалению)
-отсутсвие нужного уровня потребителя (наш город миллионник за счёт прилегающих посёлков, которые приписали к городу - они на метро не будут ездить)... да, и скоро миллионником не будет
-наличие конкуренции (с ума сойти) со стороны маршрутных ТС (которые убрать будет невозможно)
-нищий потребитель (невозможность оплатить горячее водоснабжение, и пр. коммунальные услуги первой необходимости, безперспективность развития (в верхах - все свои).
всё просто Відповісти | З цитатою
И не только в метро. Вся речь в постоянно принимающихся/отменяющихся законах/поправках - это никому не нужно Відповісти | З цитатою
При следующих условиях:
1) Сбалансированный тариф на проезд (т.е. валовый объем затрат включая зарплату и налоги поделённый на плановый реальный объём перевозок, без учёта льготников и умножить на коэфициент планируемой рентабельности например 1,5)
2) Высокий уровень охвата территории (не секрет, что в Киеве, Москве основной объём перевозок именно осуществляет метрополитен) а, чем клиентов, тем меньше %затрат на содержание и больше% на развитие!
3) Государство действительно может гарантировать определённый пакет льгот. Відповісти | З цитатою