Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 09 червня 2025
03:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Підвищення вартості проїзду у маршрутних таксі Дніпропетровська цілком законне

Підвищення вартості проїзду у маршрутних таксі Дніпропетровська цілком законне
Підвищення вартості проїзду в маршрутних таксі Дніпропетровська цілком законне. Про це в інтерв’ю інформагентству «Придніпров’я» заявив начальник управління транспорту Дніпропетровської міської ради Василь Мацапура.

За словами Василя Мацапури, на сьогодні фактично не існує державного регулювання вартості проїзду в маршрутних таксі, які здійснюють перевезення в межах міста, і перевізники мають право, попередивши міськвиконком за 20 днів, підвищити тарифи на свої послуги.

Як зазначив начальник управління транспорту, таке попередження від міських перевізників надійшло ще у серпні, коли почали суттєво зростати ціни на пальне.

Василь Мацапура також зауважив, що зараз середня вартість дизельного пального, на якому працюють «маршрутки», складає 3,8 грн ( для порівняння — у грудні 2004 року, коли сесія Дніпропетровської міської ради затвердила максимальну вартість проїзду в міських маршрутних таксі на рівні 1,5 грн, дизельне пальне коштувало 2,2 грн).

За даними Василя Мацапури, на сьогодні вартість проїзду фактично у всіх маршрутних таксі Дніпропетровська становить 1,5 грн, і тільки один маршрут — №70 «Житловий масив Придніпровський — площа ім. Островського» — підняв ціну до 2 грн.

За словами начальника управління транспорту, зараз міська влада Дніпропетровська веде переговори з перевізниками, які працюють на найдовших маршрутах, зокрема з житлового масиву «Ігрень», з тим , щоб зберегти існуючий тариф — 1,5 грн.

Як повідомляло інформагентство «Придніпров’я», вартість проїзду в маршрутних таксі Дніпропетровська почала підвищуватись з 1 грн до 1,5 грн 30 серпня 2005 року.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Аз  (06.10.05 12:50): В других городах дешевле? Ага, знаю, в Бердянске 60коп. Ну а сколько того Бердянска? Стомость зависит от расстояния и от загруженности линий. В Киеве линии длинные, но пассажиропоток превышает наш намного. Так что можно равняться на Одессу. Там по 1,5 грн. уже лет 5 минимум ездят. А счас, по-моему, уже по 2грн. Відповісти | З цитатою
революционер  (05.10.05 20:40): И вообще долой этого Куличенка! Сколько можно терперь издевательства и слушать его пустые обещания! Набивает сволочь карманы! Стройкой он занялся видители, остался не набитым задний кармашек. А кто ж позаботиться о среднем слое населения, почему наш мер думает только про багатеньких как он? Відповісти | З цитатою
Saha  (05.10.05 20:35): Пора заканчивать эту эпопею с маршрутками. Раньше на них ездили потому что было быстрее, так и стоили ж они на порядок дороже. Перед тем как поехать задумывался, а стоит ли. А теперя едят они не намного быстрее, зато очень неудобно в них, трясет шо ужас. Пора возобновлять ОБЩЕСТВЕННЫЙ транспорт. Просто в мозгу у народа нашего уже сложилось что если на маршрутке то "типа круто", а на траликах лохи одни ездят. Как мне кажется последнее касается восновном женского населения, которое за собой тянет и мужское. Такая вот нехорошая тенденция быть крутыми челами.
А между тем в тут в Италии никто на маршрутках не ездит, везде автобусы, не сказал бы что они навороченные, очень даже простенькие. Ну и проезд конечно у них на порядок дороже нашего, европа все таки. Думаю надо ввести автобусы и/или троллейбусы, сделать на них цену приемлиемую. Все гнилые маршрутки списать нафиг или продать в другую страну, оставить только те что в отличном состоянии, и назначить маршруткам высокую цену.
Відповісти | З цитатою
кот  (05.10.05 19:14): Господа!!!!!!!!!!!
пересаживайтесь на трамы и тралики!!!!!
Там кстати, гораздо меньше пихают, просторнее и дешевле!!!
В чешке можно спокойно попить пива, облокотившись на заднее окно, и никто не будет мешать......
токо на паруса тралики не ходять, хотя нитки есть
было бы полезно того мацапуру загнать жить на парус, дать 1 (одну!) зарплату 500 грв, и хай добирается на работу с 2-мя пересадками...
погляжу на этого хмыря через пару месяцев..........
хотя народ и сам виноват, другим транспортом не пользуется, а запихается в маршрутобусы......
КОРОЧЕ - РУКОВОДСТВО ЗАЖРАЛОСЬ!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти | З цитатою
ДругойАлександр  (05.10.05 11:30): 2alexandr Почему в других городах проезд на порядок дешевле, а?
Или там правительство другое ?
Відповісти | З цитатою
Alexandr  (04.10.05 22:01): Друзья! Что ВЫ тут спорите и кидаетесь угрозами мол пересядем на трамваи и троллейбусы??? Ну не устраивает Вас, всегда есть выбор вперед. Лично мне тоже не нравится платить 1.5 грн вместо 1гр. или 75 коп. Но, что делать если цена на бензин так выросла за 1.5 года??? Я сам больше ежу на авто и с ситуацией с ценами на бензин хорошо ознакомлен когда раз или два раза в неделю заливаю полный бак. Стоимость была в маршрутках 0.75 и 1 гривна против бензина или там соляры в 1.80 грн. и с тех пор выросла уже до 4грн. Так во сколько же вырос бензин в цене и проезд???? А? И частенько днем маршрутки едут себе в убыток пыстые почти. Вы лучше кидайтесь камнями на правительство а то в Украине цены на бензин уже как и в Америке только вот зарплата 600 гривен в большенстве:) Мда смешно до слез! Відповісти | З цитатою
Ивановна&Петровна  (04.10.05 14:18): МЫ глубоко возмущены творящимся беспределом на транспорте!!!
Мы требуем немедленного снижения платы за проезд в автобусах "Богдан" и "Эталон" до 75 коп, а в маршрутных такси до 1 грн. В случае не выполнения наших требований обязуемся пересесть на городской электротранспорт.
Відповісти | З цитатою
Пассажир  (04.10.05 13:41): Много было разговоров о упорядочении маршрутов для удобства пассажиров. И что в итоге? Цены подняли, а качество где? В низких маршрутках вдвое согнутые бедные люди спешат на работу.
И это после поднятия цен!!! Маршрутки стали ходить реже, а пассажиров то не уменьшилось. Почему никто не следит за выполнением условий перевозок? Наверное, это действительно выгодно многим, кроме пассажиров, конечно.
Многим людям приходится добираться на работу двумя маршрутками, хотя расстояние не такое большое, например с ул. Рабочая на ж/м Западный. Но кому до этого дело?
Відповісти | З цитатою
Зюзик  (04.10.05 12:49): Правильно тут товарищ писал - нада записки из зала в булыжники зоворачивать и по почте - ответственным лицам Відповісти | З цитатою
Lena*  (04.10.05 12:30): Мацапура- сорри Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на Метробудівській водій Audi збив з ніг пішохода, який перебігав дорогу: відео моменту (23)

•  На часі: що кажуть містяни про ремонт трамвайної колії у центрі Дніпра (16)

•  Скільки років потрібно, щоб купити квартиру в Дніпрі (13)

•  Історію Дніпра пропонують вести від 14 століття (10)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (7)

•  У Дніпрі стартує масштабний ремонт трамвайної лінії: Трамваї №1 призупинять рух до листопада (оновлено) (6)

•  У дніпровських музеях відновили два рідкісні автомобілі (6)

•  На площі Героїв Майдану водійка Audi переплутала педалі і спровокувала масову ДТП (відео моменту) (6)

•  Укрпошта стане банком: Рада прийняла закон про фінансову інклюзію (5)

•  У Дніпрі на Робочій Mercedes на пішохідному переході насмерть збив жінку: відео моменту (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
406
будинків ОСББ та ЖБК оновлені у Дніпрі у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті