У Дніпрі пройшов тренінг для водіїв і кондукторів міського електротранспорту. Тема — етика взаємодії з маломобільними пасажирами, зокрема людьми з інвалідністю та літніми мешканцями.
Голова ГО «Океан Добра» Ольга Волкова наголосила на проблемі відсутності належного доступу до посадкових платформ через припарковані на дорогах автомобілі.
«Ми наочно продемонстрували, наскільки місту потрібні виділені смуги для громадського транспорту. Через припарковані автомобілі водії електротранспорту фізично не можуть під’їхати до зупинок. Хоча інспектори з питань контролю за паркуванням оперативно реагують — виписують штрафи, евакуйовують авто, — деякі порушники ігнорують це й продовжують паркуватися у заборонених місцях. Ми готові звертатися до суду, адже через це люди з інвалідністю просто не можуть скористатися транспортом», — каже Ольга Волкова.
Навіть наявність пандусів або низькопідлогового транспорту не вирішує проблему повністю. Під час тренінгу Ольга Волкова наголосила: допомоги потребують не лише люди на кріслах колісних, а й інші маломобільні категорії громадян — люди з милицями, незрячі тощо.
«Наш автопарк налічує 185 тролейбусів, із яких 97 — пристосовані для перевезення пасажирів з інвалідністю. Вони обладнані пандусами, місцями для кріплення крісла колісного та системою, що дозволяє нахиляти корпус тролейбуса ближче до бордюра. Але головне — навчити екіпаж (і водія, і кондуктора) правильно реагувати на потреби таких пасажирів. Саме це ми і робимо — подібні тренінги проводяться не вперше», — підкреслив заступник директора КП «Дніпровський електротранспорт» Володимир Сусленков.
Під час тренінгу водії та кондуктори мали змогу поспілкуватися безпосередньо з людьми з інвалідністю та почути про їхній щоденний досвід пересування містом. Водійка тролейбуса Наталія Нешта, яка працює вже понад 50 років, поділилася власними спостереженнями:
«Найчастіше буває так, що самі пасажири не надто уважні до людей з протезами чи на візках. Я одразу дивлюсь у дзеркало, виходжу з кабіни й прошу поступитися місцем людині з протезом або з милицями. Для молодих водіїв такі тренінги особливо необхідні — не всі з них знають, як користуватися пандусом, як правильно під’їхати до зупинки. Це важливо, щоб ми всі працювали як єдиний механізм».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |