Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вс, 09 марта 2025
03:24

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Ревуть та стогнуть "Еталони" й "Богдани"

Начальник управління транспорту Дніпропетровського міськвиконкому Василь Маципура визнав, що шум гальмових механізмів автобусів "Еталон" й "Богдан" перевищує припустиму норму й створює певний дискомфорт для городян. Особливо неприємними ці моменти стають ввечері та вночі, коли жителі будинків, зокрема тих, що стоять понад трасами, вже відпочивають або налаштовуються на сон.

Різке, довге, пронизливе скрипіння гальмів автобусів вищезазначених марок не сплутаєш з дією гальмових пристроїв інших автотранспортних засобів. "Богдани" й "Еталони" навіть не скриплять - вони голосно, жалісно й протяжно стогнуть, ніби побиті горем, ніби страждаючи від нестерпних мук. Спочатку спадало на думку, що так зупиняється вантажний трейлер. Та коли визернеш у вікно - ніякої важковагової фури, лишень компактні, тендітні "Богдан" чи "Еталон". Іншими словами - багато шуму з нічого.

Не відмовились від названої проблеми й в міському управлінні транспорту. Його керівник Василь Маципура визнав, що скрегіт гальмів "Богданів" й "Еталонів" справді перевишують відповідні нормативи.

- Вони іноді так заверещать, що людина просто може злякатися, - продовжив Василь Васильович. - Ну, така проблема є більш актуальною для автобусів з більшим терміном експлуатації. В новеньких, які надходять з заводів, гальма працюють тихо. Ці автобуси регулярно проходять технічне тестування й верескливість гальм ніякої проблеми з точки зору саме безпеки руху не становить. З цим все гаразд і можна бути в них впевненими. А от з точки зору екологічних норм зі звуку - є проблема...

В.В. Маципура сказав, що на ринку замало деталей, які б могли забезпечити "тихі" гальма. Є такі, які є. Вони надійні, але "верескливі". Посадовець зазначив, що згодом ці проблеми повинен буде вирішити сам ринок, який наповюватиметься потрібними деталями, але зі свого боку очолюване ним управління намагатиметься в міру сил сприяти вивченню й виправленню ситуації.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Поліцейські Дніпра затримали 40-річну жінку за підозрою у крадіжці з торгівельного центру міста (21)

•  Перший низькопідлоговий трамвай Tatra з’явиться у Дніпрі не раніше грудня 2025 року (18)

•  Жителів Дніпра атакують зграї безпритульних собак. Що робити? (13)

•  На місці резонансної аварії у Дніпрі встановлять світлофор (10)

•  Сквер Прибережний руйнується на очах (10)

•  У Дніпрі підбили попередні підсумки опалювального сезону та назвали дати його завершення (10)

•  Швидко, зручно, безготівково. У Дніпрі запрацювала оплата проїзду в громадському транспорті через мобільний застосунок «єДніпро» (9)

•  Подарунок від Лейпцига: на маршрути Дніпра вийшли ще 5 сучасних трамвайних вагонів (7)

•  Історія Дніпра: 50 років тому почали будувати готель «Парус» (7)

•  У Дніпрі оберуть нового генерального підрядника з будівництва метро (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварийных детских и тренажерных площадок планируется отремонтировать в 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте