Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 20 декабря 2024
14:40

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Как в днепровском метро экономят электроэнергию

Как в днепровском метро экономят электроэнергию

Благодаря новым технологиям, потребление энергии удается сократить на 40 процентов.

Пилотный проект по энергосбережению уже внедрен на станции «Метростроителей».

Подробней об этом на сайте Днепровского метрополитена рассказал Артем Костюк:

«КП «Дніпровський метрополітен» впроваджує сучасну систему автоматичного управління електричними нагрівачами, які використовуються для обігріву приміщень, де працюють співробітники станцій.

Ця новація спрямована на ефективне використання електроенергії та її оптимізацію.

«Станція метро «Метробудівників» стала пілотною, де впроваджено щит управління. Цей пристрій самостійно регулює увімкнення та вимкнення обігрівачів відповідно до заданих параметрів. Це означає, що система опалення функціонує тільки тоді, коли це необхідно, підтримуючи комфортну температуру для персоналу. Згідно з проведеним моніторингом, економія на даній станції досягла 40 %. У подальшому такі системи планується встановити і на інших станціях», — пояснила Ірина Слободчук, інженерка-технологиня ЕКО КП «Дніпровський метрополітен».

Крім того, метрополітен має резервні джерела електроживлення.

«У випадках перебоїв із постачанням електроенергії рух поїздів зупиняється, однак кожна станція обладнана акумуляторними батареями. Завдяки їм аварійне освітлення може працювати до 30 хвилин, за цей час відбувається підключення дизель-генераторів та портативних джерел живлення. Вони забезпечують функціонування критично важливих систем, таких як освітлення, насоси для відкачування води, вентиляційні установки та пункти незламності. Окремий генератор призначений для живлення інженерного корпусу, в якому працюють диспетчери служб метрополітену. Це — серце управління метро, тому забезпечення резервного живлення для нього є пріоритетним завданням», — зазначив Олександр Скакун, начальник дистанції ЕКО КП «Дніпровський метрополітен».

Таким чином, Дніпровський метрополітен продовжує впроваджувати сучасні технологічні рішення, які не лише підвищують ефективність роботи, а й сприяють економії ресурсів».

Фото сайта Днепровский метрополитен.








Gorod.dp.ua на Facebook.


Віталій  (28.11.24 20:35): А як пасажири при блекауті?Залишаються на перегоні?Чи все ж-таки до станції доправляють?Бо вагони не обладнані ні туалетами,ні пунктами харчування?У машіністів є якийсь резер енергії дістатись станції?Чи по шпалам??? Ответить | С цитатой
Пенсионер  (21.11.24 00:15): По сути, это метро никому не нужно. Ни в нынешнем виде, ни в когда-то предпологаемом. И лучшим способом сэкономить электроэнергию было бы попросту его закрыть. Наземной альтернативы достаточно, а пожилым людям вообще проблематично спускаться и выбираться из этого подземелья. Единственный приемлемый вариант - использовать как бомбоубежище. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 5
бамбал кованга вишиванга  (19.11.24 10:06): надпотужне метро у світі! Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
65
лет со дня первой местной телевизионной передачи в Днепре

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте