Цілодобово 365 днів на рік. У такому режимі Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради (ЄГЛ) працює з 2016 року.
За ініціативи міського голови Бориса Філатова її створили для зручності дніпрян, аби вони могли звернутися сюди з будь-яким питанням. Наразі оператори ЄГЛ щодня приймають кілька сот дзвінків від мешканців міста щодо проблем, які їх турбують.
«Єдина гаряча лінія ДМР —найпопулярніший засіб комунікації з міською владою. Вже багато років дніпряни знають: якщо щось трапилося, то треба телефонувати на ЄГЛ. Люди телефонують і коли трапилася якась аварійна ситуація, і якщо необхідна консультація з питань владних повноважень. З початку цього року оператори вже прийняли більше, ніж 21 тисяч дзвінків. Закликаємо мешканців телефонувати на ЄГЛ, оператори завжди вислухають та допоможуть», — зазначив директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики міськради Артем Нідєлько.
Усі звернення від дніпрян приймають 20 операторів. Вони розповідають, що отримують різні дзвінки, інколи навіть дивні. Однак до всіх ставляться з повагою та намагаються допомогти, адже саме цього чекають містяни.
«Найчастіше до нас звертаються з питаннями аварійного характеру. Серед іншого щодо відсутності водопостачання, засмічення каналізації тощо. У цілому зараз кількість звернень зменшилася, бо є позитивна динаміка зі зменшення аварійних ситуацій. У цілому, кількість звернень збільшується під час опалювального періоду, або якщо є якісь масштабні, незаплановані відключення водопостачання чи інших комунікацій. Тоді кількість звернень зростає до тисячі на добу», - сказав старший оператор Єдиної гарячої лінії Олексій Босов.
Єдина гаряча лінія ДМР: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |