Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 27 травня 2025
21:41

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як насправді працюють дніпровські контролери

Як насправді працюють дніпровські контролери

«Зайці» завдають КП «Дніпровський електротранспорт» відчутних збитків – раніше керівництво підприємства повідомляло про півмільйона гривень штрафів,що накладені за безквитковий проїзд.

Як насправді працюють дніпровські контролери – дивіться у сюжеті «Наше місто».

Дніпровські контролери – постаті таємничі. Усі знають, що вони існують, проте, не всі зустрічають їх за роботою. Контролерів можна впізнати за уніформою: жилети темно-червоного кольору із написом «контролер» на передній частині та логотипом підприємства на задній. Контролери мають жетон і нагрудну камеру, яка веде постійну відеофіксацію.

Щоб дізнатися, як ловлять «зайців», ми вирішили вирушити на полювання разом з дніпровськими контролерами. Поєднуючи зусилля з цими професійними працівниками, ми йдемо на вулиці міста, щоб з’ясувати всі нюанси їхньої роботи.

«На першому маршруті найчастіше за все трапляються «зайці», тому що люди приїжджі. Вони міста не знають і правил користування теж. Згідно правил пасажир зобов’язаний придбати квиток не пізніше наступної зупинки», – розповів контролер пасажирського транспорту КП «Дніпровський електротранспорт» Данил Коваленко.

Це не єдина афера, яку розкрили працівники КП «Дніпровський електротранспорт».

Для зручності дніпрян у КП створили можливість безготівкової оплати штрафів за допомогою QR-кодів, через “Приват24”.

Торік накладено 3 192 штрафи за безквитковий проїзд на суму 518 280 грн. Ці кошти перераховуються до бюджету.

Gorod.dp.ua на Facebook.


VN  (09.03.24 10:11): Сюжет не має пояснень коли у салоні тролейбуса відсутній кондуктор, вихід здійснюється через передні двері біля водія ... Крім того пасажир не повинен у салоні транспорту шукати кондуктора, особливо у часи навантаження руху, переміщення по салону під час руху транспорту є небезпечним ... Ще непонятно де у Дніпрі є комунальні автобуси, за проїзд в яких штраф 300 грн.?!
Ганебно те, що велика кількість людей не має роботу але повинна сплачувати за переміщення у місті!!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Александр  (09.03.24 09:26): А сколько воруют водители когда нет контролёра? Они не дают билет если давать без сдачи Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Днепровец  (08.03.24 13:15): Кондукторы больше воруют, чем зайцы не платят. Відповісти | З цитатою
Погонщик красного КТМ_а  (08.03.24 10:38): «На первом маршруте чаще всего встречаются «зайцы», потому что люди приезжие. Они города не знают и правил пользования электротранспортом тоже. Согласно правилам, пассажир обязан приобрести билет не позднее следующей остановки», — рассказал контролер пассажирского транспорта КП «Днепровский электротранспорт» Данил Коваленко.
Это не единственная !!афера!!, раскрытая работниками КП «Днепровский электротранспорт».
Т.Е. контролеры есть АФЕРИСТЫ?? Лихо так признались))
Ну скажем, в заполненом 15 или 11 трамвае с одним кондуктором на два вагона, можно проехать 3-4 остановки, пока подойдет кондуктор.
А так да, затраты на зряплату и прочую мишуру штрафами покрываются максимум на месяц. А 11 месяцев они живут за счет заведения))
Відповісти | З цитатою
разогнать  (08.03.24 08:52): Разогнать дармоедов всех до единого!!! Всего жалких пол миллиона штрафов за год а зарплаты проедают миллионы в месяц. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
ой, умники  (08.03.24 08:51): Такая полезная и нужная служба аж целых полмиллиона штрафов за год собрала при том что контроллёрам тех пол миллиона на месяц на зарплату не хватит.
Нужная, полезная служба, работы делают на две недели зарплату получают круглый год.
От "зайцев" убытков меньше чем нужно на зарплату "контроллёрам" а смысл?
Відповісти | З цитатою
рассмешили  (08.03.24 08:47): "Згідно правил пассажир зобов'язаний придбати квиток не пізніше наступної зупинки"
Хоть бы при составлении правил иногда включали голову, проехать в двухвагонном трамвае с одним кондуктором не нарушив это правило та ещё задача.
Или правила умышленно составлены так в преступных целях чтобы пассажирам их было максимально сложно соблюсти?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Вася  (08.03.24 00:17): На фронт идите,контролёры,бл! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
leo1510  (07.03.24 23:57): Якщо б вони ще б не ображали,то мабуть люди знали свою працю. Але... Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті