Інструкція для клієнтів Дніпропетровської філії "Газмережі".
У зв'язку зі зміною оператора ГРМ у Дніпропетровській області (крім м. Дніпро та м. Кривий Ріг), у деяких споживачів виникли запитання стосовно переплачених наперед коштів на реквізити старого ліцензіата (АТ "Дніпропетровськгаз").
Щоб допомогти вирішити цю ситуацію, у компанії пояснюють, як діяти у випадку переплати за особовим рахунком споживача.
По-перше: для того, щоб зекономити час, треба заздалегідь дізнатися у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір переплати.
Далі: підготувати пакет документів і звернутися з ним до найближчого Центру обслуговування або надіслати Укрпоштою:
1. Письмову заяву (зразок наведений на картинці).
2. Копію паспорта (усі сторінки).
3. Копію ідентифікаційного коду.
4. Довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
5. Копію квитанції на суму переплати.
Зверніть увагу! Заява на повернення коштів має бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.
Для відправки документів Укрпоштою необхідно вказати адресу найближчого управління з експлуатації газового господарства.
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Контакт-центру за номерами:
∙ 066-300-2-888 (Vodafone);
∙ 098-300-2-888 (Kyivstar);
∙ 093-300-2-888 (Lifecell);
∙ 057-708-01-87 (Укртелеком);
∙ 056-747-36-35 (Укртелеком).
Дніпропетровська філія «Газмережі» турбується про комфорт споживачів області та готова допомагати клієнтам.
ФЕЙСБУК-сторінка — https://www.facebook.com/dnp.naftogaz/
ТЕЛЕГРАМ-канал — https://t.me/dnpgazmerezhi
САЙТ — https://dnp.grmu.com.ua/
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Час від часу змінюються "постачальник", реквізити, тощо. Абоненти платять, поки не схаменуться.
А грошики тю-тю. Відповісти | З цитатою