Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 06 травня 2025
13:43

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Ремонт рухомого складу та перевірка засобів бесперебійного живлення — метрополітен Дніпра готується до осінньо-зимового періоду

|«« «« »» »»|

У Дніпрі працівники метрополітену готуються до роботи в осінньо-зимовий період. Зараз триває плановий предкомісійний огляд всього рухомого складу підземки. У разі виявлення несправностей фахівці метрополітену швидко їх усувають.

«Після кожного заїзду вагону метро в депо проводиться його огляд та, в разі потреби, ремонт. Предкомісійний та комісійний огляд кожного вагону відбувається двічі на рік - восени і навесні. Всі порушення, які ми виявляємо, усуваються до комісійного огляду, аби отримати висновок, що техніка в належному стані і користування вагоном безпечно для пасажирів», — зазначив Іван Бондар, старший майстер відділення з ремонту і огляду рухомого складу та аварійно-відновлювальних засобів КП «Дніпровський метрополітен» ДМР.

Предкомісійний огляд триватиме ще тиждень. Це напружений час для робітників депо. Роботи вистачає кожному, поділився Олександр Мирончик, машиніст-інструктор локомотивних бригад:

«Я працюю у дніпровському метрополітені з дня його відкриття, це майже 28 років. Це була моя мрія. До цього працював на Придніпровській залізниці. Зараз триває предкомісійний огляд. Роботи, скажу чесно, багато, але це нічого, все встигнемо».

Для безперебійної роботи всієї системи на кожній станції підземки встановлена кислотна акумуляторна батарея. У разі аварійних ситуацій або блекауту вона забезпечує освітлення станцій протягом 30 хвилин. Цього вистачить, аби запустити роботу генераторів.

«Батарея призначена для живлення оперативних ланцюгів управління, захисту, автоматики, а також аварійного освітлення станції. Її обслуговування включає візуальний огляд, перевірку цілісності ємностей, запобіжного скла, рівня електроліту в ємностях, шинопроводу та опорних ізоляторів. Якщо світло зникне, коли поїзд буде в тунелі, увімкнеться аварійне освітлення. Пасажирів зможуть вивести через тунель працівники метрополітену», — підкреслив Сергій Браженко, електромеханік КП «Дніпровський метрополітен» ДМР.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
років будинку Дніпровського цирку

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті