Лише після визначення свого архетипу, людина може зрозуміти чому може носити певний одяг, а чому ні. Щоб обрати правильний образ, треба дивитись на себе не лише ззовні, а й зсередини.
Про це Відкритому розповіла іміджмейкерка, психологиня зовнішнього вигляду Наталія Клімова.
“Коли людина знаходить свій архетип, це суттєво їй допомагає і в іміджобудові і в комунікаціях з іншими. Часто буває так, що з вами попрацювали стилісти, візажисти, обрали купу одягу, але потім ви це все не носите. Таке стається і з героями різних телешоу, де працюють над їх перевтіленням. Це відбувається тому, що не заглиблюються всередину, в психологічний стан людини. В тому чи іншому одязі має бути комфортно, не лише красиво. Доречі, люди, які гоняться за модними трендами, брендованим одягом – це ті, хто не мають власного бачення, залежать від думки оточуючих, мають комплекси” – говорить Наталія Клімова.
Кожен колір, що обирається в одязі має певну енергію. Наприклад, червоний відповідає за фізичний стан, синій – за інтелектуальність, зелений – гармонійність, жовтий – емоції, фіолетовий – духовність.
Більше дивіться у відео:
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |