Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
вт, 05 ноября 2024
02:19

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

В Днепропетровской области решили потратить 20 миллионов гривен на рекламу больниц

В Днепропетровской области решили потратить 20 миллионов гривен на рекламу больниц

Но уместны ли такие расходы во время войны и тотального кризиса? – недоумевают общественники.

В этом году больницы и медицинские учреждения планируют потратить 20 миллионов гривен на рекламу себя и своих услуг. Рекламная атака предполагается по нескольким направлениям – через большие билборды, в СМИ, в интернете.

Этот рекламный штурм происходит на фоне очень непростой ситуации в медицине области, ряда громких скандалов и возможных кадровых изменений    в этой сфере, о чем писал Городской сайт.

Такое ощущение, что больницы через край обеспечены всем необходимым и им некуда деньги девать… С такой мыслью представители Общественной организации «Громадский контроль» занялись изучением вопроса.

Об итогах рассказал председатель правления ОО «Громадский контроль» Денис Селин:

«В області вирішили витратити 20 млн.грн на рекламу медичних закладів. Буде масова реклама на бордах та публікації в інтернет-ЗМІ.

Дивність ситуації полягає у тому, що рекламу замовляє кожен окремий заклад - наразі оголошено тендерів майже 8 млн.грн. Хочуть замовити рекламу на 670 бордах та у 620 статтях і це оголошено лише 40% від плану. В минулі роки я взагалі не бачив щоб медичні заклади витрачали кошти на рекламу, зазвичай їм їх на медикаменти не вистачало. Якщо ми кажемо про соціальну рекламу, то зазвичай соціальну рекламу розміщували безкоштовно, або по цінам в декілька разів нижче ринкових цін. Але тут ситуація зворотня.

Якщо подивитись фірми, які виграють ці тендери, ми бачимо що там керівниками були або є люди, які балотувалися від партії Громадська сила. На тендери завжди приходить тільки один учасник, тож конкуренції немає. Також повідомляють, що на директорів медичних закладів дуже тиснуть, щоб вони проводили такі закупівлі, іноді називають прізвище Баско(Військова Аміністрація може це перевірити та встановити людей хто тисне).

Пост зробив, щоб привернути увагу керівництва Військової адміністрації. І там розібралися в доцільності використання коштів на рекламу. Листи до того писав і в департамент, і в заклади, щоб такого трешу не було.

Лайк репост допоможуть привернути увагу голови Військової адміністрації.

1,2 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-009042-a (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенко балотутвав від ГС)

1,2 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-008962-a (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенко балотутвав від ГС)

800к https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-22-008755-a (МЕДІА ІТ власник Старостенко балотутвав від ГС)

600к https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-006280-a (АМК-МАРКЕТ минулий керівник Басов, балотутвався від ГС)

1,5 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-24-009709-a

1,3 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-23-006457-a

1,3 млн https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-29-004726-a».

Очевидно, продолжение истории следует…



Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
95
лет театру ДрамиКом

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте