Открытый некогда с огромной помпой переход не только удобен, но и создает определенные проблемы.
Кроме больших затрат на его содержание, переход еще и часто ломается. Сейчас он работает вполсилы – из четырех эскалаторов функционируют два.
Сомнительными стали и преимущества этой конструкции для автомобилистов.
Некогда планировалось, что такие переходы построят на всем Слобожанском проспекте, с которого полностью уберут наземные пешеходные переходы. Это позволило бы запустить для автомобилистов режим «зеленой волны» по всему проспекту.
Но этого не произошло. И на каждом светофоре образуются автомобильные пробки, от которых переход в начале Слобожанского проспекта ничуть не спасает.
Об этих проблемах поразмышлял урбанист Днепра Руслан Ширинов:
«З 4-х ескалаторів надземного пішохідного переходу через Слобожанський проспект не працюють 2.
Так, нині у міста є більш пріоритетні задачі, ніж обслуговування ескалаторів. Буває, щось ламається, і потрібен час, щоб це полагодити — питань немає.
Хоча заради справедливості варто зауважити, що ескалатори час від часу не працювали і до війни.
Цим переходом щодня користуються сотні, якщо не тисячі містян. Для фізично здорових людей не надто важко піднятися на рівень другого поверху та спуститися, хоч це і незручно.
Натомість навіть справними ескалаторами не можуть користуватися люди з інвалідністю, батьки з дитячими візочками, інші маломобільні містяни. Коли ж ескалатори не працюють, ці люди фізично не в змозі перейти вулицю. Це несправедливо.
Виникає питання: навіщо потрібен такий перехід, який часто несправний, потребує постійного обслуговування і — головне — ускладнює життя містянам?
До 2015-го року тут існував звичайний наземний регульований перехід, який не ламався та дозволяв вільно перейти проспект.
Тут можна зауважити, що на цьому переході часто насмерть збивали людей. Але це не проблема переходу як такого — це проблема відсутності контролю швидкісного режиму та планування проспекту, що дає водіям можливість розганятися.
Молотком можна забити цвях, а можна вбити людину (вибачте за таку аналогію).
Також можна зауважити, що надземний перехід покликаний розвантажити проспект та міст від заторів. Але ж затори нікуди не поділися — вони просто перемістилися далі, до наступного світлофора. Світлофори в місті дозують потоки авто, вони не є причиною заторів.
Глобально цю проблему доцільно вирішувати будівництвом обхідних позавуличних магістралей, щоб містяни могли пересуватися з одного району в інший оминаючи центр міста. Але дана тема потребує окремого допису та обговорення.
Висновки: наявний надземний перехід не вирішує існуючі проблеми, натомість створює нові.
Гадаю, після закінчення війни в Україні та нормалізації життя потрібно повернутися до вирішення проблеми цього переходу зокрема та загальної проблеми транспортної інфраструктури та мобільності в місті».
Видео о современной работе перехода:
Фото – Руслан Ширинов.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |