З гострими болями відмовили у прийомі. З направленням від сімейного лікаря жінка прийшла до невропатолога, а та просто перед носом зачинила двері. На щастя, хвора була не одна. Її син намагався з’ясувати ситуацію та з цього нічого не вийшло. Тож людям довелося їхати у приватну лікарню.
Ірина Миронівна потребувала термінової консультації та допомоги невропатолога, якої в міській лікарні так і не отримала. В неї був гострий біль у спині. Тож пані Ірина звернулася до свого сімейного лікаря. Остання виписала два направлення до різних фахівців, у різних медустановах.
Разом з Іриною був її син, який не розумів, чому лікарка навідріз відмовила матері. Оскільки та потребувала термінової допомоги. Момент спілкування з невропатологом Геннадій зафіксував на камеру.
Чоловік, як і його мати, так і не отримали чіткої відповіді від лікаря чому їх відмовились приймати.
У решті Геннадій відвіз пані Ірину до приватної клініки. Тим часом невропатолог Ольга Валеріївна коментує ситуацію так: пацієнтка не була до неї записана. Якщо в людини гострий біль, слід викликати швидку або ж йти до сімейного лікаря. Й саме він має надати першу допомогу, а вже потім спрямовувати до профільних спеціалістів. Ще лікарка стверджує: діяла за протоколом. І вільних місць у записі до неї не було.
Спеціалісти в НСЗУ пояснюють ситуацію – якщо це плановий візит, звісно, треба заздалегідь записатися до профільного фахівця. Якщо той не може вас прийняти — можна звернутися до будь-якого іншого лікаря, в будь-якій медичній установі.
А краще не зволікати й викликати швидку, тим паче якщо біль гострий. Тоді в медзакладі зобов’язані негайно надати допомогу без направлень і будь-яких талонів. Аби розумітися на цій темі й знати права пацієнта й медиків — можете з ними ознайомитись на сайті НСЗУ.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Такая дама работала в поликлиника на ул.Краснопольской.
Если это она,то это в её стиле,так принимать или не принимать пациентов.
Поверьте,даже с записью и талончиком,впечатление от приёма было бы неприятным.
Была как-то на приёме у этого "врача" (Бортникова О.В.)
*******
Вот краткое описание приёма,с которым я столкнулась:
-На что жалуетесь?
Перечисляю жалобы и причины обращения.На что следует следующий текст:
-Какого вы сразу прётесь ко мне? Пусть ваш семейный доктор вас лечит,он больше получает.
Ну и дальше в том же духе :( Відповісти | З цитатою