Об’єкт – із розряду довгобудів. Майже 10 років простояв замороженим.
Один з найскладніших і технологічних інфраструктурних проєктів. З унікальною звивистою естакадою. А ще шляхопроводами, які простягатимуться над промзоною та залізничними коліями. У Дніпрі сотні людей і важка техніка працюють над будівництвом Північного обходу.
Частина Північного обходу знаходитиметься на «другому поверсі». Проходитиме над промзоною, залізничними коліями. Починатиметься від Кайдацького мосту та виходитиме на Криворізьку трасу.
«Проєкт складний, але цікавий. Багато споруд, заводська зона, залізничні колії. Багато мереж, які потрібно переносити. Вперше використовуємо нові технології мостобудування. Втім найголовніше, що обхід розвантажить місто від жвавого трафіку», – вважає начальник будівельної ділянки Олексій Сиротюк.Працюють одразу на чотирьох локаціях. Від Кайдацького мосту до вулиці Маяковського зводять «з нуля» унікальну естакаду. Її довжина буде понад 1 км. Монтуватимуть новим для України способом. Чотири стометрові металеві балки насуватимуть на опори.
Нині у розпалі бетонні роботи. Заливають опори під балки для майбутньої штучної споруди.
На іншій ділянці будмайданчика улаштовують піщаний насип. Загалом на прокладання дороги використають 2 млн 600 тис кубів піску. Його насипатимуть шарами, перекладатимуть геотекстилем , ретельно утрамбовуватимуть.
На об’єкті зараз вже 200 будівельників та більш ніж 100 одиниць техніки. Самоскиди, бульдозери, екскаватори, дорожні котки, крани. Кількість робітників нарощуватимуть. Максимально на об’єкті працюватимуть до 600 людей.
Крім естакади, зведуть автомобільний та залізничний шляхопроводи. Загальна протяжність Північної об’їзної складатиме понад 6,5 км. Пропускна спроможність – понад 2,6 тис автівок на годину.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
досники все никак не напиарятся Відповісти | З цитатою