Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 17 травня 2024
17:34

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Які довідки дніпряни можуть отримати в архірному управлінні

Які довідки дніпряни можуть отримати в архірному управлінні

Архівне управління Дніпра – це 3 526 фондів, 91 343 справи завважки 183 тонни. Документи охоплюють 1920–2020 рр.

Звернутись до архіву дніпряни можуть, коли необхідно підтвердити право власності на земельну ділянку, гараж, квартиру, період роботи у територіальних і дільничних виборчих комісіях; отримати довідку про перейменування вулиць, нумерацію будинків, відомості про трудовий або пільговий стаж та заробітну плату (якщо підприємство ліквідовано); дізнатися щодо наявності документів з кадрових питань та місце їхнього зберігання тощо. Окрім того, архівне управління Дніпра консультує щодо ліквідації підприємств, архівної справи і діловодства, проведення експертизи цінності документів і таке інше.

За словами головної спеціалістки сектору формування Національного архівного фонду, діловодства та контролю архівного управління департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради Аннети Кирилюк, архівні послуги не належать до категорії запитів, які підпадають під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації».

«Запити щодо отримання інформації за архівними документами потребують ретельного вивчення, виявлення заявлених відомостей у документах, оформлення відповідної архівної довідки (витягу). Термін виконання такого запиту – 30 днів. Архівні послуги – платні, окрім надання довідок судам і правоохоронним органам, юридичним особам, які передали документи на зберігання, а також необхідних для забезпечення соціального захисту громадян, архівних документів для користування у читальному залі», – підкреслила під час пресконференції 8 квітня Аннета Кирилюк.

Архівне управління розташоване за адресою: вул. Орловська, 33-А. Через карантин особистий прийом громадян призупинено. Звертатися можна за телефонами: (056) 720-70-08, (056) 720-70-09 або на електронну адресу [email protected]. Також можна залишати заяви на отримання інформації у скринці при вході в будівлю. Після скасування карантинних обмежень приймальні дні – вівторок, четвер (з 10:00 до 13:00 та з 14:00 до 16:00) для консультацій, або в читальному залі (якщо відомі точні пошукові данні необхідного документа).

Gorod.dp.ua на Facebook.


Ч  (09.04.21 01:39): Бумажные документы могут портиться, учитывая состояние зданий архивов и условия хранения. Дайте студентам и волонтёрам, отсканировать эти 183 тонны, и ваши услуги не нужны. Диджитализация, фуле! Відповісти | З цитатою
прохожий  (08.04.21 23:01): Не все так просто. Телефоны висят, сайт не работает, а для подачи заявления нужна куча ксерокопий и заявление в особой форме. Ящик на входе - это так, для красоты... Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
54
довгожителя проживає на Дніпропетровщині. 47 жінок та 7 чоловіків, які відзначили своє 100-річчя.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті