|«« | «« | »» | »»| |
Міська влада продовжує боротися за збереження історичних пам’яток Дніпра. Так, в самому серці міста (вул. В’ячеслава Ліпинського, 14) розсипається історична будівля середини XIX століття. Вона має статус пам’ятки архітектури місцевого значення. Таких особняків у Дніпрі майже не залишилось і на сьогодні споруду можна називати унікальною.
За історією – одним з відомих власників був Давід Пчолкін, а за радянських часів тут розмістилися навчальні класи ПТУ, де готували токарів, зварювальників та слюсарів.
Зараз будівлею не може опікуватися місто, оскільки її власник – Міністерство освіти та науки України.
«Місцеве самоврядування не може нічого зробити із історичною пам’яткою. «Звернення, надіслані міським головою Дніпра Борисом Філатовим, а також нашим управлінням до Верховної Ради, до самого Міністерства освіти були проігноровані або відповідають, що розберуться, проте це безрезультатне листування триває майже два роки», - поділилася начальниця управління з питань охорони культурної спадщини міськради Надія Лиштва.
Міська влада вже написала звернення власникам - Міністерству освіти та науки України, про підготовку судового позову:
«Таким чином мерія намагається привернути увагу держави, аби історичні пам’ятки тримали в належному стані, що відповідає Конституції України. Якщо Міністерство освіти все ж передасть під опіку історичний особняк, його реставрують, а потім ці приміщення можна буде здавати в оренду комунальним підприємствам або зробити філії музеїв Дніпра», - додала Надія Лиштва.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
турирури так стремится "попасть в историю города" - строя метро в
центре города. При том, что там итак мощная транспортная развязка, и
по сути, стройка дублирует коммунальный транспорт. Но не о транспорте
- всё оказалось завязано на стоимости коммунальной земли, которая
после строительства метро (ещё с перспективами стройки других веток).
Как там сложится с парком Глобы, и другими обьектами - покажет время,
но застройщики будут вынуждены более щедро раскошеливаться. А турирури и
наживётся, в разы больше чем сейчас, на "перепрофилировании" земли в
центре, и в историю все-же войдет.
И зачем ему обновлять весь существующий электротранспорт, с перспективой более скорого открытия новых направлений? Когда и строительство метро позволяет наживаться, и стоимость земли в центре возрастет с наличием метро в разы, в то время как развитие остального транспорта - даже скорее убыточное для воровитого филатова и его такого ж Відповісти | З цитатою