За статистикою, в Україні близько 96% власників смартфонів користуються додатком Viber і втрачати таку можливість цільової комунікації – безглуздя. Перед вами 3 ефективні стратегії Viber-розсилки, застосувавши які ви отримаєте максимум продажів.
Сучасний користувач звик до рекламних розсилок настільки, що у нього сформувалася, так звана, "рекламна сліпота", відзначають експерти національного телеком-оператора Київстар, до яких ми звернулися за коментарем.
У маркетингу цей термін застосовується до застарілих видів реклами, ефективність яких знизилася з різних причин. Наприклад, банер на сайті люди не бачать доки, поки він не закриє 80% екрану.
Те ж відбувається з автоматичними розсилками, які виглядають як повідомлення від робота. Ніхто не захоче читати їх без конкретної користі. Й як в такому випадку звернути увагу людини? Тільки створивши максимально персоналізоване повідомлення.
Для цього є кілька простих лайфхаків:
ВАЖЛИВО: персоналізовані листи не потрібно складати вручну. Досить розробити гнучкий шаблон, в який підставляється наявна інформація про клієнта.
В Viber-розсилці можна використовувати до 1000 символів тексту. Це набагато більше, ніж в SMS-повідомленні, отже й простір для творчості ширше.
Але, майте на увазі: "простирадло" з безліччю букв до кінця ніхто не читає – це точно. Якщо потрібно підготувати повідомлення на весь доступний обсяг, використовуйте:
Красиво зверстане повідомлення не тільки приверне увагу людини, а й спонукає її хоча б побіжно ознайомитися з вашою пропозицією. А це саме той ефект, на який чекають від розсилок, спрямованих на збільшення продажів.
Viber-розсилка – ідеальний інструмент клієнтського фідбека. Після покупки товару чи замовлення послуги можна надіслати автоматичне повідомлення з проханням оцінити сервіс та розповісти про свій досвід роботи з компанією.
Така інформація стане корисною не тільки для поліпшення роботи робітників з продажу, складу або логістики, а й підвищить лояльність клієнта: коли користувач бачить, що навіть після покупки він не байдужий компанії, то з більшою ймовірністю звернеться до вас ще.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |