Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 20 червня 2025
17:05

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як збільшити продажі за допомогою Viber-розсилки: 3 робочі стратегії

Як збільшити продажі за допомогою Viber-розсилки: 3 робочі стратегії
Величезний обсяг продажів – основа успішної роботи будь-якого бізнесу. Українські підприємці намагаються залучати якомога більше каналів трафіку та комунікації з потенційними клієнтами, які в перспективі принесуть продажу компанії. Один з таких Viber-розсилка.

За статистикою, в Україні близько 96% власників смартфонів користуються додатком Viber і втрачати таку можливість цільової комунікації – безглуздя. Перед вами 3 ефективні стратегії Viber-розсилки, застосувавши які ви отримаєте максимум продажів.

Персоналізація повідомлень


Сучасний користувач звик до рекламних розсилок настільки, що у нього сформувалася, так звана, "рекламна сліпота", відзначають експерти національного телеком-оператора Київстар, до яких ми звернулися за коментарем.

У маркетингу цей термін застосовується до застарілих видів реклами, ефективність яких знизилася з різних причин. Наприклад, банер на сайті люди не бачать доки, поки він не закриє 80% екрану.

Те ж відбувається з автоматичними розсилками, які виглядають як повідомлення від робота. Ніхто не захоче читати їх без конкретної користі. Й як в такому випадку звернути увагу людини? Тільки створивши максимально персоналізоване повідомлення.

Для цього є кілька простих лайфхаків:

  • використовувати ім'я клієнта в темі та тексті повідомлення;
  • додавати товари та пропозиції на основі історії покупок або переглядів конкретного клієнта. Найдосконаліші алгоритми деяких інтернет-магазинів відстежують переміщення користувача по своєму сайту та прогнозують його зацікавленість в конкретних товарах. Потім вони стають основою для автоматизованої розсилки;
  • привітати з особистим святом та запропонувати знижку або бонуси.

ВАЖЛИВО: персоналізовані листи не потрібно складати вручну. Досить розробити гнучкий шаблон, в який підставляється наявна інформація про клієнта.

Структуруємо текст


В Viber-розсилці можна використовувати до 1000 символів тексту. Це набагато більше, ніж в SMS-повідомленні, отже й простір для творчості ширше.

Але, майте на увазі: "простирадло" з безліччю букв до кінця ніхто не читає – це точно. Якщо потрібно підготувати повідомлення на весь доступний обсяг, використовуйте:

  • абзаци по 3-5 коротких речень;
  • списки та маркери;
  • зображення та ілюстрації;
  • емодзі;
  • посилання на сторінки свого сайту.

Красиво зверстане повідомлення не тільки приверне увагу людини, а й спонукає її хоча б побіжно ознайомитися з вашою пропозицією. А це саме той ефект, на який чекають від розсилок, спрямованих на збільшення продажів.

Зворотній зв'язок


Viber-розсилка – ідеальний інструмент клієнтського фідбека. Після покупки товару чи замовлення послуги можна надіслати автоматичне повідомлення з проханням оцінити сервіс та розповісти про свій досвід роботи з компанією.

Така інформація стане корисною не тільки для поліпшення роботи робітників з продажу, складу або логістики, а й підвищить лояльність клієнта: коли користувач бачить, що навіть після покупки він не байдужий компанії, то з більшою ймовірністю звернеться до вас ще.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
19
млрд. гривень бюджет Дніпра на 2025 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті