Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 29 червня 2024
09:39

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як залучити клієнтів до манікюрного салону: готове рішення від Big Data

Як залучити клієнтів до манікюрного салону: готове рішення від Big Data
Доглянуті руки – це ознака поваги до себе. І лише потім показник педантичності, відповідальності та акуратності. Давно канув у Лету стереотип, що манікюр/педикюр – це виключно прерогатива жінок: успішний чоловік цінує нейл-майстра так само, як і доброго тренера з боксу.

Якщо ви хочете займатися підприємництвом, але поки роздумуєте, якій сфері бізнесу віддати час та сили, щоб отримати обгрунтований профіт, запуск манікюрного салону – найкраща ідея.

У цій статті ми не будемо вчити, як складати бізнес-план або шукати приміщення. Поговоримо про те, як залучити клієнтів в манікюрний салон грамотно та без крутих вкладень в рекламу.

Що може стати джерелом нових клієнтів


У нігтьовому сервісі величезне значення має особиста рекомендація, інакше кажучи, "сарафанне радіо". Якщо клієнтові сподобаються атмосфера в салоні та розумне співвідношення ціни та якості наданої послуги, він обов'язково розповість (і, звичайно, покаже!) про це у своєму колі.

Щоб така реклама забезпечувала невичерпний потік клієнтів, як постійних, так і нових, власнику бізнесу потрібно сконцентруватися на стабільної якості послуг, а саме:

  • завжди використовувати тільки найкраще обладнання та витратні матеріали;
  • постійно підвищувати навички фахівців;
  • відповідально підходити до питань гігієни.

Крім "сарафанного радіо", клієнтів залучають за допомогою знижок, унікальних акцій та спецпропозицій. Грамотний оффер обов'язково має пристойний відсоток зацікавленості – люди йдуть в салон тестувати послуги.

Але як зі старту сформувати багатотисячну цільову аудиторію, якій хочеться донести меседж? Спробуйте скористатися сервісом Big Data від Київстар.

Чим допоможе Big Data


За словами фахівців Київстар, до яких ми звернулися за коментарем, компанія регулярно отримує певні телеком-дані про своїх абонентів. На основі цього потенційні клієнти сегментуються за рядом критеріїв:

  • стать та вік;
  • наявність дітей;
  • інтереси;
  • поведінка в інтернеті;
  • геолокація.

Спираючись на ці дані, Київстар пропонує бізнесу кілька аналітичних продуктів:

  • портрет ідеального клієнта. Потрібен, щоб зробити пропозиції релевантними та цікавими для конкретного користувача;
  • Look-alike аудиторія. Інструмент пошуку нових клієнтів, які за ключовими параметрами схожі на існуючих;
  • складання Heatmap. ефективний фірмовий інструмент геомаркетингу, що дозволяє оцінити число потенційних замовників послуги на конкретній території, вивчити конкурентів, спрогнозувати прибуток.

ВАЖЛИВО: при підготовці аналітичних моделей на основі Big Data Київстар строго дотримується законів України "Про інформацію", "Про захист персональних даних".

Бізнес отримує тільки агреговану знеособлену інформацію про клієнтів, а не їх особисті дані.

Щоб донести рекламні пропозиції до нових перспективних клієнтів, Київстар пропонує послугу "Промо-розсилка".

З її допомогою можна відправити релевантне SMS конкретно тим, хто максимально зацікавлений, оскільки за багатьма критеріями становить вашу ЦА.

Аналізуйте ринок та проводьте ефективну комунікацію з цільовою аудиторією разом з Київстар. Вдалої роботи!

Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Поліція встановила осіб, причетних до катування та незаконного позбавлення волі ексвійськового у Дніпрі (18)

•  Конфлікт Тищенка із «Сином»: через що у Дніпрі «затримували» ексбійця Kraken (13)

•  Дніпряни жаліються на проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом: що радять фахівці (13)

•  24 пасажирські вагони та 2 екскурсійні. У Дніпрі до виходу на маршрути готують нову партію вживаних трамваїв з Лейпцига (12)

•  У Дніпрі відкрили туалет-рекордсмен (12)

•  У Дніпрі посадовці комунального підприємства налагодили схему розкрадання бюджетних коштів на парковках (10)

•  Поліцейського, який брав участь у побитті ексвійськового у Дніпрі, звільнили – ЗМІ (8)

•  Світлофор не працював: у Дніпрі на Сонячній Набережній Toyota врізалась у Mercedes і той перекинувся (7)

•  У Дніпрі на Марії Лисиченко зіткнулись Toyota Land Cruiser та тролейбус №20: рух ускладнено (7)

•  За час воєнного стану придбав майна на 350 000 доларів: на Дніпропетровщині судитимуть колишнього обласного воєнкома (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
7
нових регіональних полігонів побутових відходів будуть збудовані до 2027 р. у регіоні

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті