Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 31 липня 2025
17:21

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

З турботою про здоров'я: ДТЕК Дніпровські електромережі просить клієнтів звертатися дистанційно

З турботою про здоров'я: ДТЕК Дніпровські електромережі просить клієнтів звертатися дистанційно

У зв'язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Дніпровські електромережі з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

Щодня центри обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Дніпровські електромережі відвідує велика кількість людей, в деяких відділеннях ця цифра сягає понад 200 осіб. Для того, щоб скоротити ризики захворювання і поширення коронавируса, компанія перевела роботу ЦОКів в режим дистанційної комунікації. При цьому збільшила кількість операторів кол-центру, які приймають дзвінки, повідомлення та заявки у Facebook.

Також тимчасово припинені планові роботи на дому у клієнтів.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

  • передати покази лічильників (на сайті та в особистому кабінеті);
  • повідомити/ дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
  • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
  • замовити приєднання до мережі;
  • замовити збільшення потужності;
  • в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл (для юридичний осіб).
Скористатися дистанційними сервісами клієнти ДТЕК Дніпровські електромережі можуть:
  • на сайті компанії: https://www.dtek-dnem.com.ua;
  • за телефонами кол-центру: +38 (056/066/067) 790-99-00 (цілодобово)
  • через електронну пошту: mailto:[email protected]
  • на сторінці компанії у Facebook.
ДТЕК Дніпровські електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів у Центри обслуговування.

ДТЕК приєднався до нової глобальної Платформі дій по боротьбі з коронавірусом COVID-19. Платформа створена Всесвітнім економічним форумом за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров'я й відкрита для всіх компаній і галузевих груп, а також інших зацікавлених сторін. В умовах карантину ДТЕК прагне забезпечити безперервність бізнес-процесів і просить своїх клієнтів, замість візитів до центрів обслуговування, користуватися дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час і не вимагають особистої присутності в офісах компанії. Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавирусу Covid-19 і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет міністрів ухвалив встановити на всій території України карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.
Gorod.dp.ua на Facebook.

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті