Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пн, 25 ноября 2024
05:48

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Как в Днепре идет строительство метро

Как в Днепре идет строительство метро

Подрядчики строительства нашей подземки, турецкая компания «Лимак», поделилась свежими данными о ходе работ.

Эти данные, схемы и фото приводит на сайте Днепровского метрополитена прекрасно известный читателям Городского сайта блогер и журналист Артём Костюк:

«Компанія "Limak" опублікувала нові знімки будівництва метрополітену у м. Дніпро. Ми структурували ці дані і додали опису, щоб вийшов більш докладний репортаж.

Отже, незважаючи на різного роду складності, з якими зіткнувся турецький підрядник, активність у різному ступені зараз спостерігається практично на всіх нових будмайданчиках. Крім поверхневих робіт і проходки нових вертикальних шахтних стовбурів, активна фаза почалася і на будівництві горизонтальних тунелів.

Саме на будмайданцику, який знаходиться в районі перехрестя пр. Яворницького і вул. Столярова, де ще у вересні до проектної позначки в 52,83 метра був пройдений вертикальний шахтний стовбур №1 (12-біс), після підготовчих робіт почалася проходка правого перегінного тунелю в обидві сторони. Схематично це виглядає так:


Нові тунелі, побудовані «Новоавстрійським методом», як мінімум візуально відрізняються від класичного тунелю з тюбінгових кілець. Тунель зміцнюється набризкуванням бетону:




Таким чином, на початок листопада пройдено понад 50 метрів тунелю, але це поки що не є максимальним показником. Найближчим часом будівельники будуть вести проходку більш швидким темпом, застосовуючи нові технології в повному обсязі.

На території будмайданчика, де знаходиться вищевказаний шахтний стовбур, крім підземних робіт тривають роботи по струменевій цементації грунту для будівництва майбутнього похилого ескалаторного ходу ст. «Театральна». На даний момент виконано 1474 колони з проектних 2812 штук - це більше 52% від загальної кількості. Конструкція стіни в грунті під майбутній вестибюль станції виконана на 100%:


Майданчик будівництва станції «Театральна» з висоти:



Шахтний стовбур №13, що знаходиться в районі Міськвиконкому, пройдений вниз на 19 метрів. Через складні геологічні умови на даний момент немає можливості вийти на максимальний показник швидкості проходки:


На будмайданчику вестибюля ст. «Центральна» активно ведуться роботи з облаштування стіни в грунті. Після демонтажу козлового крана попереднім підрядником, компанія "Limak" завозить сюди нове обладнання для будівництва. Нагадаємо, роботи по струменевій цементації грунту для будівництва похилого ескалаторного ходу на цьому майданчику виконані на 100%.


Закінчується буріння свердловин для паль на стовбурі 15-біс, що в районі перехрестя Проспекту і вул. Сергія Єфремова. Виконано майже 100% цього виду робіт. Після чого почнеться розробка вертикальної шахти:



Найближчим часом установка для буронабивних паль переміститься в район нового будмайданчика стовбура 16-біс, який знаходиться в районі перехрестя пр. Яворницького і вул. Героїв Крут. Там зараз виконується облаштування направляючого контуру для буріння паль»:


Gorod.dp.ua на Facebook.


LOKI  (12.11.19 10:04): В Китае в 2017 году было введено в эксплуатацию 33 линии суммарной длиной 869 км (+62,5 % по сравнению с годом ранее). Тем самым общую протяженность сетей метрополитена в Китае увеличили до 5021,7 км. Об этом сообщает правительственное информагентство Xinhua.
Это как?
Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
vital  (12.11.19 09:09): Статья ни о чем и написана корявым языком. Писака - баклан! Ответить | С цитатой
Риелтор  (12.11.19 04:03): Нужно вернуть былую мощь южному вокзалу и пустить метро туда...тогда все стало бы на место Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Олександр  (12.11.19 00:41): Роботи йдуть дідівським способом-кайлом!
Перспектива не радує,потім закінчаться гроші і все заморозиться!
Потрібно брати досвід проходки тунелей в Альпах,під Ла-Маншем у Норвегії де побудували сотні тунелей із використанням спецтехніки!
Може надалі частину ліній метро будувати на поверхні?
Ответить | С цитатой
мыздобул  (11.11.19 20:34): А туннелепроходческий щит притянуть, и за пару лет всё закончить, ну вообще никак? Не по-эуропейски?) Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Гость  (11.11.19 20:21): Как то настораживает , что не наблюдается курсирование самосвалов с породой по пр. Яворницкого . Да и на снимках не видно ни проходческого щита (комбайна) , ни каких либо механизмов по вывозу породы . И как осуществляется подъём породы тоже не понятно. Если вот той кран-балкой , работа которой тоже не наблюдается , то никто из ныне живущих не доживёт до открытия . Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
vv  (11.11.19 19:48): как закончите-ройте пожалуйста и на левый берег, под проспектом Правды до Подгороднего.
буду ждать
Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
3345  (11.11.19 16:57): Всё меньше и меньше желание пользоваться нашим метро Ответить | С цитатой
$  (11.11.19 16:48): Как в Днепре идёт строительство метро?
Шмалят на всю железку!!! Аж дома трескаются!
Ответить | С цитатой
Яжепапик  (11.11.19 16:43): Сделайте там велотрек - шоссе для электро-велосипедов. Ответить | С цитатой
1 2
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
110
лет отелю «Астория»

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте