Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 21 травня 2025
04:35

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

«Агентство розвитку Дніпра» готує запровадження нового виду транспорту

«Агентство розвитку Дніпра» готує запровадження нового виду транспорту
канатна дорога з гондолами на 10 чоловік

Після червневої зустрічі на теренах України дніпровська делегація була офіційно запрошена Leitner Group з зустрічним візитом до установ м. Інсбрук (Австрія) для вивчення досвіду у вирішенні проблеми пересування людських потоків із залученням надсучасних технологій.

Предметом ґрунтовних перемовин є вивчення можливостей та умов запровадження в м. Дніпро канатного метро.

Як зазначив директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко, відповідно до досліджень і генерального плану розвитку міського транспорту в Дніпрі, одним з перевантажених напрямків руху транспорту залишається напрямок «Лівий берег – новий міст». З урахуванням капітального ремонту конструкції мосту і у зв'язку з подальшим розвитком інфраструктури житлових масивів лівого берега, першочерговою є проблема пасажиропотоку через новий міст:

«Агентством розвитку Дніпра» був запропонований проект будівництва канатної дороги (метро), яка мала б вирішити проблему перевантаження цього напрямку. Винесені нами на обговорення інвестиційні пропозиції поєднують концепції створення у нашому місті індустріального парку на Слобожанському проспекті, яким опікується агентство, і будівництво канатного метро. Тож, пріоритетний для міста маршрут, скоріш за все, має вигляд: Центр (район центрального універмагу) – Слобожанський проспект (район надземного пішохідного переходу) – Індустріальний парк, що створюється (район ТЦ «Наша правда») – Лівобережний (проспект Миру).

Досвід Тірольскої автономії мусить стати у нагоді дніпрянам. Адже на сучасному ринку канатних доріг вона є одною з передових запроваджувачів цієї технології. Цьому, по-перше, посприяло те, що традиційно у цей місцевості видобувались корисні руди та мінерали, що відбувалось в умовах гірських склонів та важко доступності для підйому та спуску людей, механізмів та руди. Це призвело до накопичення багатого досвіду у виготовленні транспортних засобів для цих цілей. По-друге, саме в Австрії та Італії розташовані дві лідируючих компанії з виготовлення та експлуатації канатних доріг – Doppelmayr Garaventa та Leitner Group. Перша – це австрійсько-швейцарська компанія, яка виготовляє крісельні підйомники, канатні дороги, гондоли, натяжні верстати для гірськолижних і розважальних парків, системи обробки матеріалів. (на сьогодні випущено понад 14 600 установок у 89 країнах світу). Друга є італійським конгломератом, розташованим у провінції Південний Тіроль, що володіє та управляє кількома компаніями, що займаються виробництвом та технікою і фактично є ще одним лідером по кількості проектів виробником у світі (в останні 20 рокі реалізовані проекти урбаністичних канатних доріг в Берліні, Анкарі, Мехіко, Барселоні, Тбілісі; наразі сучасна система кабельних трамваїв компанії також пов'язує Тунчхун і Нгонг-Пінг в Гонконгу; триває будівництво ліній міського повітряного метро в Гетеборзі (Швеція), Тулузі (Франція)).

Тож, «Агентство розвитку Дніпра» проводило інвестиційні перемовини з обома світовими лідерами, де вирішальну роль мала б не тільки ціна, а і сукупні чинники, включаючи будівельну частину, шефмонтаж та введення в експлуатацію, зовнішнє оформлення станцій, інше.

«Наразі пропозиції компанії Leitner Group більш відповідні до вимог будівничих норм та адаптації цієї дороги до умов міста Дніпро, – відкриває завісу Володимир Панченко. – Крім того компанією запропоновані дуже вигідні фінансові умови, які можуть значно поліпшити фінансові показники окупності та повернення інвестицій».

«Для детального пророблення поступових кроків по втіленню ми провели низку зустрічі на підприємстві, – розповідає заступник директора «Агентства розвитку Дніпра» Сергій Соломаха. – Ознайомилися з промисловими потужностями компанії, вивчаючи досвід та технології виробництва, культуру та запровадження всіх заходів для забезпечення якості та гарантії безаварійної експлуатації. Розглянули характеристики бізнес-плану та запропоновані гарантії для залучення інвестицій, розробили дорожню карту співпраці. Окрім того на власні очі побачили особливості експлуатації канатної дороги в складних умовах поблизу міста Штерцін, запровадження заходів безпеки, періодичність регламентних та ремонтних робіт – у м. Больцано. Також мали зустріч у міністерстві транспорту Південного Тіролю, під час якої нам була презентована концепція включення канатної дороги до загальнотранспортної мережі, розрахунки ефективності, окупності та впливу запровадження цієї системи на вирішення транспортних проблем міста та регіону».

Що далі?

Для впровадження проекту канатної дороги, як частини міського електротранспорту, проект необхідно представити на розгляд місцевої ради з метою рішення сесії.

Наразі, за словами Володимира Панченка, мер міста Борис Філатов чекає конкретних економічних розрахунків, які б показували термін окупності та використовували, як метод взаємодії з бізнесом, державно-приватне партнерство, яке вже запропоновано при втіленні проекту переробки сміття в місті Дніпро. До речі, представники компанії Leitner виразили готовність прийняти участь у організації залучення фінансування проекту з урахуванням проведення додаткових робіт (проходження річки Дніпро, облаштування станцій, підготовчих робіт та навіть здачі об'єкту Держкомісії) при отриманні гарантій від міста.

Тож, далі буде.

з Mauro Burato - біля головного офісу компанії LEITNER
з Mauro Burato - біля головного офісу компанії LEITNER
Гондола на 10 пасажирів
Гондола на 10 пасажирів
Гондола на 30 пасажирів
Гондола на 30 пасажирів
Gorod.dp.ua на Facebook.


хуцпатим поцам  (18.09.17 11:22): це дуже цікаво...
а в Амстердамі зробили БЕЗКОШТОВНІ (для користувачів) ПАРОМИ для пішоходів та велосіпедістів...
ТОМУ ЩО ЦЕ В ДЕСЯТКИ РАЗІВ ДЕШЕВШЕ канатної дороги... яка економічо=доцільна ЛИШЕ В ГОРАХ та пагорбах!!
Відповісти | З цитатою
прохожий  (17.09.17 03:56): Не вижу особых проблем. Пусть Leitner Group за свои бабки построит здесь канатку с прибамбасами и дальше сама пусть парится на тему цены проезда в ней.. Відповісти | З цитатою
Сергей  (16.09.17 12:32): Представляю когда это все посредине реки в час-пик застрянет и придется висеть там пару-тройку часов пока это все не починят. Вот ерунду придумали!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Злой Пацифист  (15.09.17 13:12): На левый берег под Слобожанским проспектом должна быть вторая линия метро. Так было по старому генплану. А нормальную канатную дорогу лучше сделайте на Монастырский остров (парк Шевченко), ей там самое место. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Элка  (14.09.17 11:07): Мост бы сделали сначала. А дальше лучше бы Симферопольский или Павловский мост построили , больше б толку было. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Mashanya  (13.09.17 22:06): Следующий проект "межбереговая телепортация": катапульты и сетки-улавливатели. Заодно и водную полицию можно тогда уже наряжать - будут вылавливать недолетевших на желаемый берег. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
:)))  (13.09.17 17:39): Выделят 100500мильёнов, а в оканцовке просто канат натянут, вот и будет канатная дорога. Відповісти | З цитатою
масяня  (13.09.17 14:57): С нашим разгильдяйством во всех сферах, я бы боялась ездить на канатной дороге, особенно через всю реку. Відповісти | З цитатою
НАРОД.  (13.09.17 12:41): Опять обкурились? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
$  (13.09.17 11:07): Ни о чём!!! Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на нові трамваї витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті