За два місяці роботи пілотного проекту електронної черги в дніпровському центрі первинної медико-санітарної допомоги №3 з її допомогою на прийом записалося 27% пацієнтів.
Про це на прес-конференції повідомила виконувачка обов'язків заступника міського голови Яніка Мерило.
«Коли ми говорили про реформи, то вирішили, що деякі зміни повинні одразу впливати на наше життя. З необхідністю потрапити до лікаря люди стикаються чи не кожного місяця. І, зазвичай, потрібно телефонувати або стояти в довгих чергах. Електронна черга – це маленька зміна, яку люди відчули одразу», – зазначила Яніка Мерило.
До центру первинної медико-санітарної допомоги №3 входять чотири амбулаторії, які обслуговують близько 64 тисяч пацієнтів з житлових масивів Тополя 1-3, Авіаторського, Дослідного. Медзаклад став першим у Дніпрі, в якому запровадили запис на прийом до лікаря через Інтернет.
«Результат, який ми зараз бачимо, – це верхівка айсберга. Адже спочатку була довготривала робота. Нам запропонували підключитися до системи, яка з первинною медициною до цього не працювала. Ми довго вели роботу, спілкувалися з представниками «Вітаграмми» й змогли втілити проект», – зазначив завідувач сектора інформаційних технологій департаменту охорони здоров'я населення Антон Воронько.
Щоб записатися на прийом, необхідно зайти на сайт, ввести адресу проживання, обрати лікаря та зручний час відвідання. В кожному кабінеті фахівців центру первинної медико-санітарної допомоги №3 стоїть комп'ютер. Тому медик заздалегідь знає, хто записаний до нього на прийом і може спланувати свій час.
«Ми проводили роботу і з персоналом, адже 44% працівників – це люди пенсійного віку. Проводили курси, вчили і реєстраторів, і лікарів та медсестер. Непросто було. Але сьогодні зовсім інше ставлення», – сказала головний лікар центру первинної медико-санітарної допомоги №3 Ольга Ральченко.
Після відвідання лікаря пацієнту на електронну пошту надходить анкета із запитаннями про якість прийому. За два місяці роботи електронної черги свої відгуки залишили 667 людей. Так, 50% опитаних оцінюють роботу медиків на «відмінно», 42,6% – на «добре», 5,5% відвідувачів вважають обслуговування «нормальним» і лише 1,9% – поганим.
Крім того, Яніка Мерило зазначила, що вже за кілька тижнів розповість, де ще впроваджуватимуть електронну чергу та коли з'явиться електронна база карток пацієнтів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Найближчим часом до системи підключаться інші поліклініки." Така реакція системи на запит "Тополя 3". Как вариант, можно набрать запрос на адрес "Бульвар Платонова". Тогда, если повезёт, попадёте на регистрацию. До ума не доделано, как всегда! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1