Дніпровська міська рада разом з «Фондом Східна Європа» почала процес спрощення надання найбільш затребуваних адміністративних послуг у рамках програми EGAP.
«Один з напрямків роботи швейцарського-української програми EGAP – це покращення якості надання адміністративних послуг, тому ми вирішили підтримати такий проект у Дніпрі. Перед командою аналітиків програми, які вже розпочали роботу з центрами надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) Дніпра, поставлені чіткі завдання. Вже незабаром отримаємо їхні рекомендації, як максимально спростити внутрішні процеси в ЦНАПах, щоб послуги надавалися швидше та ефективніше», – зазначив координатор компоненту «Електронні послуги» програми EGAP Олексій Зеліванський.
Першим етапом втілення проекту стало дослідження думки відвідувачів ЦНАПів, щоб визначити, наскільки дніпряни задоволені роботою Правобережного та Лівобережного ЦНАПів. Протягом двох днів опитали 92 мешканців міста, які безпосередньо до опитування отримали в ЦНАП адміністративні послуги. Виявилося, що 90% респондентів були задоволені рівнем надання послуг (оцінка 4-5), 89% не мали труднощів в отриманні послуг від працівників ЦНАПу, а середній час очікування своєї черги склав 15 хвилин.
«Я дуже рада результатам опитування і навіть перепитала представників EGAP, чи насправді маємо настільки хороші показники. Думаю, такі позитивні відгуки отримані через те, що люди порівнювали новий Лівобережний ЦНАП зі старим, який кардинально відрізнявся від новоствореної концепції. Але яким гарним не був би наш новий ЦНАП, основна мета – перевести максимальну кількість послуг і довідок в інтернет та скасувати непотрібні довідки за допомогою електронних послуг і стикування реєстрів державних органів», – прокоментувала виконувачка обов'язків заступника міського голови Дніпра Яніка Мерило.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
В последние полгода просто эпидемия «нахваливания» качества предоставляемых электронных услуг в городе. А как непосредственно коснешься – понимаешь, насколько все убого и никчемно, по качеству ниже плинтуса. В прошлый понедельник меняла прописку (регистрацию) внука с одной квартиры Соборного района на другую. Предварительно приезжали перед Новым Годом, взяли необходимые бланки, сделали копии, заполнили. Информация бланков дублируется, видимо постановщики задач над ними и вовсе не думали… Ан нет, бланки поменяли (только название фирмы в шапочках), пришлось покупать новые и на месте заполнять их по новой. В коридоре мало места, не хватает мест за единственным столом. Дальше выдали нам бумажку (и еще другим 8-10 клиентам) с расчетным счетом и суммой оплаты за услугу (с сентября менялась трижды, всегда нах Відповісти | З цитатою