Кипил ноутбук. Он сломался. Сдал в торгующую организацию на гарантийный ремонт. Заявление на ремонт писал на листе бумаги в произвольной форме. Ноутбук приняли в ремонт, ремонтировали более 14 дней. Дали заключение, что не поломан и в ремонте не нуждается. При демонстрации после ремонта заявленные неисправности "на лицо" и поцарапан ноутбук в двух местах. Требую зафиксировать ццарапины актом на фирменном бланке - отказывают. Что делать? (Это вытворяет ВИСТ-Сервис, он же КОМФИ).
Тарас, 4.12.2008 | ID: 4622 | Розділ:
Права споживача
Відповідно до ЗУ „Про захист прав споживачів”, продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Таким чином, Ви маєте право звернутись за захистом своїх порушених прав до органу виконавчої влади з захисту прав споживачів або безпосередньо до суду.
З повагою, помічник юриста Юлія Галушка
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 788-70-20