Что делать и куда можно обратиться, если мед.помощь (в данном конкретном случае стоматологические услуги) была оказана некачественно либо совершена ошибка? Как оценить действия врача и состояние здоровья, если врач уклоняется от пояснений, касающихся диагноза, причин возникновения проблемы и последствий, к которым приведет лечение либо какие-то другие факторы? Каким образом узнать, что происходит? Спасибо
Елена, 20.11.2008 | ID: 4530 | Раздел:
Права потребителя
Відповідно до законодавства, Ви як споживач маєте право на:
1) захист своїх прав державою;
2) належну якість обслуговування;
4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про послугу, яка Вам була надана
5) відшкодування шкоди (збитків), завданих послугою неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров’я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;
У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи.
З повагою, помічник юриста Юлія Галушка
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 788-70-20