подскажите пожалуйста как быть купили в метро кондицеонер он не рабочий с заводским браком я часный предпринематель в правах потребителя мне отказали. возращать деньги или менять товар отказались ремонтируют уже 2 месяца и не извесно сколько еще будет ремонт куда мне обратиться
alla, 24.10.2008 | ID: 4378 | Розділ:
Права споживача
Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Ви маєте право на звернення до суду за захистом свого порушеного права або до інших уповноважених органів влади із захисту прав споживачів.
З повагою, помічник юриста Юлія Галушка
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 788-70-20