Купил лот на интернет-аукционе в другом городе. После оплаты , перессылкой получил товар, но не тот , да еще и не рабочий. Администратор аукциона рекомендовал обратиться в милицию, в кибер отдел - по интернет-преступлениям. В милиции сказали что о таком отделе не знают и заявление принять отказались. Кто должен заниматься данным мошенничеством, милиция или Суд? Если Суд, нужно ли выезжать в тот город для суда?
Спасибо за ответ.
P S еще раз убеждаюсь в несостоятельности наших законов.
Алекс, 9.10.2008 | ID: 4272 | Розділ:
Права споживача
Захист прав споживачів здійснюють спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи і установи, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд, інші органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування згідно із законодавством, а також суди.
Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які ідтверджують належну якість продукції.
Відповідно до Правил продажу товарів, якщо на час надходження заяви-замовлення у суб’єкта господарювання (інтернет-аукціона) відсутній замовлений товар, то він може замінити цей товар на аналогічний тільки за наявності відмітки в заяві-замовленні про згоду покупця (замовника) на таку заміну. Пересилка повторної заяви-замовлення здійснюється за рахунок суб’єкта господарювання.
При відсутності такої згоди покупця (замовника) суб’єкт господарювання повинен не пізніше п’ятиденного терміну після отримання заяви-замовлення письмово повідомити покупця (замовника) про неможливість виконання його замовлення у зазначений строк і звернутися за отриманням додаткових вказівок щодо вибору товару. Таким чином, були порушені Ваші права як споживача. За захистом своїх прав Ви можете звернутись до органів виконавчої влади із захисту прав споживачів або до суду з відповідними скаргами та заявами.
При виявленні розходження, пошкодження, нестачі, недоліків чи фальсифікації товару покупець (замовник) чи одержувач має право за своїм вибором вимагати від суб’єкта господарювання: безплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем; заміни на аналогічні товари належної якості; відповідного зменшення їх купівельної ціни; заміни на такий же товар іншої моделі з відповідним перерахуванням купівельної ціни; розірвання договору та відшкодування збитків, яких він зазнав.
Суб’єкт господарювання зобов’язаний прийняти товар неналежної якості або некомплектний у покупця (замовника) чи одержувача і задовольнити їх вимоги на підставі письмової заяви, яка подається у двох примірниках. Один примірник заяви залишається у покупця (замовника) чи одержувача із зазначенням прізвища, ініціалів та посади працівника відділення поштового зв’язку, який прийняв заяву, та дати прийняття заяви.
З повагою, помічник юриста Юлія Галушка
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 788-70-20