12 червня 2023, 15:10
Результати опрацювання інформації, яка надійшлам на сервіс «Пульс» ДПС України
Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – пріоритетний напрямок роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Всього у січні – травні 2023 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 172 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2023 році збільшилась на 102 одиниці (січень – травень 2022 – 70 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 80 звернення (46,5 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 54 звернень (31,4 %);
- щодо системи електронного адміністрування реалізації пального – 10 звернень (5,81 %);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 8 звернень (4,65 %).
Останній раз редагувалося: 12.06.2023 15:10