Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Чт, 25 квітня 2024
05:09

БЛОГИ

yulstor


8 червня 2023, 10:26

Результати роботи податкової служи Дніпропетровщини зі зверненнями громадян

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі [email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, за січень – травень 2023 року до ГУ ДПС надійшло 136 звернень громадян, з них: 136 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
• консультації з питань податкового законодавства – 35 звернення (25,7 %);
• контрольно-перевірочна робота – 26 (19,1 %);
• аграрна політика та земельні відносини – 14 (10,3 %);
• реєстрація та облік платників податків – 13 звернень (9,6 %);
• інформування про ухилення від сплати податків - 8 звернень (5,9 %);
• податок на доходи фізичних осіб – 8 (5,9 %);
• податкова звітність – 7 (5,1 %);
• податок на майно – 5 (3,7 %);
• облік в Державному реєстрі – 3 (2,2 %);
• фінансова політика – 3 (2,2 %);
• реструктуризація податкового боргу – 1 (0,7 %);
• інші питання – 13 (9,6 %).
За відповідний період 2022 року надійшло 170 звернень.
На виконання статей 22 і 23 Закону № 393 в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Відповідно до вимог Закону України від 17.03.2020 № 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)», ГУ ДПС на період коронавіруса скасовано проведення особистих прийомів.4У зв’язку з карантином у січні – травні 2023 року особистих прийомів не проводилось.



Останній раз редагувалося: 08.06.2023 10:26


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті