Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Ср, 24 квітня 2024
15:58

БЛОГИ

lorik1702


16 травня 2022, 10:17

Яким чином споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:
▪ відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
▪ незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
▪ продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
▪ інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
▪ представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
▪ повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
▪ надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
▪ чітко вказати, яке порушення виявлено.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).



Останній раз редагувалося: 16.05.2022 10:17


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті