Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Чт, 28 березня 2024
11:19

БЛОГИ

Livoberegna ODPI


15 серпня 2018, 16:24

Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на отримані Державної фіскальної служби України телефонні звернення на антик

Загальна кількість звернень платників податків та громадян, передана з сервісу «Пульс» на розгляд до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (орган ДФС, з яким пов’язана інформація) у січні-липня 2018 року складає 391 одиниці, з яких станом на 31.07.2018 відпрацьовано та знято з контролю – 391 інформаційні картки.
Усі інформаційні картки виконано своєчасно, у встановлений термін.
У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» збільшилась на 372 одиницю. (січень-червень 2017 року – 19 карток). Збільшення кількості звернень викликано змінами спрямування роботи сервісу «Пульс». Так, наказом ДФС України від 12.07.2017 № 475 «Про затвердження порядку надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС» визнано таким, що втратив чинність наказ ДФС України від 08.11.2016 №916 «Про опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс «Пульс».
Тобто, розгляд скарг на корупційні дії працівників контролюючих органів, замінено напрямком надання інформаційних послуг платникам податків, що значно збільшило коло запитувачів.
За тематикою найбільше всього платників податків у січні-липні 2018 року звертались на сервіс «Пульс»: щодо корупційних дій – 6 одиниць (1,53 відс.); щодо роботи органів ДФС – 91 одиниці (23,27 відс.); щодо роботи ЦОП – 14 одиниць (3,58 відс.); щодо звітності та реєстрації накладних – 236 одиниця (60,36 відс.); щодо перевірки СГ – 11 одиниць (2,81 відс.); щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 25 одиниці (6,39 відс.); інше – 8 одиниць (2,05 відс.).
Управлінням обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області постійно здійснюється контроль за оперативним та своєчасним розглядом інформації автоматизовано засобами сервісу «Пульс».
Інформаційні картки сервісу «Пульс» розглянуті своєчасно та якісно. Заявникам надано роз’яснення з порушених питань.


Останній раз редагувалося: 15.08.2018 16:24


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті